مدیران خودروعصر اعتبار

انجمن خیرین مسکن ساز سمنان برای هزار و ۱۰۰ خانواده خانه ساخته است

عصر ساختمان- سمنان- ایرنا- مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان سمنان گفت: با کمک خیرین مسکن ساز هزار و ۱۰۰ خانوار از سال ۱۳۸۸ تاکنون در مناطق مختلف استان سمنان صاحب‌خانه شدند.

انجمن خیرین مسکن ساز سمنان برای هزار و ۱۰۰ خانواده خانه ساخته است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان»به نقل از ایرنا، حسین هوشنگ روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در سال 95 بیش از 245 واحد مسکن در مناطق مختلف استان سمنان ساخته شده است که بیش از 100 واحد آن در مناطق کمتربرخوردار شهرستان گرمسار است.

    وی با بیان اینکه 144 واحد مسکونی در شهرستان دامغان تا پایان سال 95 به بهره برداری می رسد ادامه داد: 40 خیر مسکن ساز با اهدای زمین در خانه‌دار شدن اقشار محروم جامعه در نقاط مختلف استان سمنان نقش اساسی داشتند.
    مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان سمنان ادامه داد: در سال 95 با امضای تفاهم نامه بین انجمن خیرین مسکن ساز و اداره کل بهزیستی استان سمنان، این انجمن برای افرادی که در خانواده 2 معلول و بیشتر دارند مسکن می سازد.
    وی خاطرنشان کرد: انجمن خیرین مسکن ساز آمادگی دارد در مناطقی که زمین و متقاضی دریافت مسکن وجود داشته باشد برای اقشار محروم جامعه خانه بسازد.
    هوشنگ افزود: تامین مسکن برای افراد نیازمند و محروم و افزایش عدالت اجتماعی از اهداف مهم انجمن خیرین مسکن ساز برای ساخت و سازهای خیرانه است.
    مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان سمنان با اشاره به برخی اقدام ها یاین انجمن در سال گذشته گفت: در سال 94 بیش از 80 واحد مسکن با همکاری خیران برای اقشار بی‌بضاعت شهرستان مهدیشهر ساخته شد.
    انجمن خیرین مسکن ساز استان سمنان در سال 1384 به ثبت بنیاد مسکن رسید و از سال 1388 به صورت رسمی آغاز به کار کرد و در همه شهرستان های استان سمنان فعال است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی