مدیران خودروعصر اعتبار

جلب اعتماد سرمایه گذاران بومی در شهر زنجان

عصر ساختمان- زنجان-مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری زنجان گفت: در سال های اخیر تلاش شده اعتماد سرمایه گذاران بومی برای ورود به پروژه های سرمایه گذاری شهرداری زنجان جلب شود.

جلب اعتماد سرمایه گذاران بومی در شهر زنجان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان»به نقل ازخبرگزاری مهر، احمد صفا  اظهار داشت: برای توسعه سرمایه گذاری در شهر زنجان ابتدا تلاش شده حضور سرمایه گذاران بومی را در شهر پررنگ کنیم و در این راستا هر اقدامی که موجب جلب اعتماد آن ها متصور بودیم را عملیاتی کردیم.

    وی به اقدامات انجام شده در حوزه سرمایه گذاری شهری زنجان اشاره کرد و افزود: حوزه سرمایه گذاری در شهرداری زنجان حوزه جوانی است و برای رسیدن به وضعیت ایده آل باید تلاش کرد.

    صفا از تعریف پروژه های مختلف سرمایه گذاری در سطح شهر زنجان خبر داد و گفت: تعریف چندین پروژه سرمایه گذاری برای ساخت پارکینگ های طبقاتی، تجاری، اداری و تفریحی تعریف و برخی به فراخوان و برخی در آینده نزدیک به فراخوان گذاشته خواهد شد.

    مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری شهرداری زنجان  از ساخت پارک آبی در شهر زنجان خبر داد و گفت: شهر زنجان دارای پارک آبی در داخل شهر نیست و در این راستا پروژه سرمایه گذاری برای ساخت آن در گلشهر کاظمیه زنجان تعریف شده در شرایط فعلی برای تغییر کاربری زمین آن در کمیسوین ماده 5 اقدام شده است.

    صفا همچنین از تعریف یک پروژه رفاهی، ورزشی و تفریحی در گلشهر کاظمیه خبر داد و اظهار داشت: این پروژه نیز در زمینی به مساحت هفت هکتار ساخته خواهد شد.

    مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری شهرداری زنجان از ساخت مجتمع میوه و تره بار گلشهر در آینده خبر داد و تاکید کرد: این پروژه در سه طبقه با حجم سرمایه گذاری 20 میلیارد تومانی و با مشارکت بخش خصوصی ساخته خواهد شد.

    صفا از مشخص شدن سرمایه گذار این مرکز میوه و تره بار خبر داد و گفت: این سرمایه گذار برای ارائه ضمانت نامه در آینده نزدیک اقدام خواهد کرد و فراخوان این پروژه نیز قبلا  صورت گرفته است.

    صفا همچنین از ساخت مجتمع تجاری- اداری در ضلع جنوبی مسجد قبا خبر داد و یادآور شد: این مجتمع دارای هشت طبقه شامل دو طبقه تجاری، سه طبقه پارکینگ و مابقی اداری خواهد بود و فراخوان این پروژه نیز صورت گرفته و سرمایه گذار آن مشخص شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار