مدیران خودروعصر اعتبار

تامین بخشی از منابع مسکن مهر با انتشار اوراق خزانه

عصر ساختمان- مدیرعامل شهر جدید پرند از طرح جدید دولت برای کمک به خدمات زیربنایی مسکن مهر از طریق انتشار اوراق خزانه اسلامی خبر داد.

تامین بخشی از منابع مسکن مهر با انتشار اوراق خزانه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به گفته سید علی اکبر طاهری به دلیل عدم استقبال متقاضیان مسکن مهر برای واریز آورده اتمام پرونده این طرح در شهر پرند هم سال 96 خواهد بود.

    طاهری در پاسخ به این سؤال که آیا پرونده مسکن مهر در شهر جدید پرند در سال جاری بسته خواهد شد، گفت: اتمام پروژه مسکن مهر در شهر جدید پرند به سال 96 کشیده خواهد شد چرا که علی‌رغم اطلاعیه‌های زیاد و درخواست از متقاضیان که نسبت به تکمیل آورده خود اقدام کنند، این انفاق رخ نمی‌دهد و متأسفانه باید گفت این عدم تامین آورده سبب به تأخیر افتادن واگذاری واحدها می‌شود.

    وی با تأکید برای اینکه دیگر منتظر مناسبات‌ها برای واگذاری واحدهای مسکن مهر نمی‌مانیم و هر دو ماه نیز 1000 تا 1500 واحد مسکونی را واگذار خواهیم کرد، اظهار داشت: طی جلسه‌ای که با استاندار تهران در ماه گذشته داشتیم. قرار شد تا دستگاه‌های خدمات‌رسان همکاری بیشتری برای تکمیل آب، برق و گاز این واحدها داشته باشند، بنابراین امیدواریم با تلاش بیشتر این اقدامات به سرانجام برسد.

    طاهری ادامه داد: در حال حاضر 15 هزار واحد مسکن مهر منتظر تکمیل خدمات زیر بنایی مثل آب، برق و گاز هستند و در کل در این شهر 25 هزار واحد مسکونی مهر هنوز واگذار نشده است.

    مدیرعامل شهر جدید پرند با بیان اینکه در این شهر 7 هزار واحد مسکن مهر فاقد متقاضی داشتیم که برای آنها فراخوان داده‌ایم، به فارس گفت: پیشرفت فیزیکی تکمیل واحدهای مسکن مهر در شهر پرند 90 درصد است و امیدواریم با طرح‌هایی که دولت دارد تکمیل واحدها سرعت بیشتری پیدا کند.

    طاهری تأکید کرد: دولت برای سرعت و تکمیل خدمات زیر بنایی واحدهای مسکن مهر طرحی را احتمالاً هفته آینده جاری اعلام خواهد کرد که براساس آن با انتشار اوراق خزانه اسلامی سرعت بیشتر و کمک خوبی به دستگاه‌های خدمات‌رسان خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو