مدیران خودروعصر اعتبار

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خبر داد:

ساخت ۱۲ هزار سرویس بهداشتی برای منازل مددجویان

اجرای طرح غربالگری در سال ۹۵

عصر ساختمان- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: بیش از ۱۲ هزار سرویس بهداشتی با اعتبارات دولتی و کمک‌های مردمی در سال گذشته برای منازل مددجویان تحت حمایت سراسر کشور ساخته شده است.

ساخت ۱۲ هزار سرویس بهداشتی برای منازل مددجویان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، فاطمه رهبر گفت: کمیته امداد تلاش می کند برای جلوگیری از ابتلای مددجویان به بیماری‌های مختلف، اقدامات لازم را برای افزایش کیفیت شاخص‌های بهداشتی انجام دهد.

    معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد افزود: بیش از 12 هزار سرویس بهداشتی با اعتبارات دولتی و کمک های مردمی که معادل 136 میلیارد ریال است، سال گذشته برای منازل مددجویان تحت حمایت در سراسر کشورساخته شده است.

    وی با اشاره به اینکه 68 هزار نفر از مددجویان از مزایای طرح مذکور بهره‌مند شده‌اند، گفت: سال گذشته، بیش از 18 میلیارد ریال برای آموزش بهداشت جامعه هدف این نهاد در قالب سه هزار و 700 طرح انجام شد و بیش از 234 هزار نفر از مددجویان در کلاس‌های آموزش‌های بهداشتی شرکت کرده‌اند.

    وی افزود: همچنین در بخش ارائه خدمات بهداشتی اردوگاه ها، 68 طرح بهداشتی برای بیش از 14 هزار نفر از دانش آموزان تحت پوشش با اعتباری بیش از هزار میلیارد ریال در سال 1394 هزینه شده است.

    رهبر در ادامه به اجرای برنامه های عملیاتی این نهاد در سال 95 اشاره و بیان کرد : کمیته امداد با حداکثر توان خود تلاش می کند، امسال با انجام طرح های غربالگری و بیماریابی نسبت به پیشگیری از ابتلای مددجویان به بیماری‌های ناشی از رعایت نکردن نکات بهداشتی اقدامات لازم را انجام دهد تا کیفیت شاخص های بهداشتی مددجویان افزایش یابد.

    معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد ادامه داد: به همین جهت اجرای طرح غربالگری و بیماریابی در استان گیلان به طور پایلوت انجام شد و نتایج مطلوبی در خصوص بیمار یابی، شناخت بیماران سرطانی در مراحل اولیه و ارتقاء سلامت مددجویان تحت پوشش حاصل شد.

    وی در پایان گفت: بهره‌مندی از متخصصان حوزه بهداشت و درمان و استفاده از فناوری های روز جهانی و مراکز درمانی طرف قرارداد این نهاد، موجب کاهش هزینه های بهداشتی و درمانی مددجویان تحت حمایت می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار