مدیران خودروعصر اعتبار

پایان سرشماری عمومی نفوس و مسکن منتظر تکمیل اطلاعات خانوارهای غایب

عصر ساختمان- زنجان -ایرنا - سرپرست سازمان برنامه و بودجه استان زنجان گفت: زمان قانونی سرشماری عمومی نفوس و مسکن به مدت سه روز تمدید شد تا خانوارهای غایب در مهلت باقی مانده اطلاعات خود را تکمیل کنند.

پایان سرشماری عمومی نفوس و مسکن منتظر تکمیل اطلاعات خانوارهای غایب
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا، حمید نباتچیان افزود: تا ساعت 24 سی و یکمین روز از سرشماری نفوس و مسکن، ماموران سرشماری به 316 هزار و 794 خانوار سرکشی کرده اند، در حالی که 11 هزار و 632 خانوار غایب بدون کد آماری هنوز اطلاعات خود را تکمیل نکرده اند.

    وی یادآورشد: سرشماری در برخی شهرستان ها همچون ایجرود، طارم، سلطانیه و ماهنشان به پایان رسیده است اما ماموران برای تکمیل اطلاعات غایبان تلاش می کنند.
    نباتچیان اظهار کرد: پیش بینی شده بود ماموران سرشماری در مهلت قانونی به 349 هزار و 945 خانوار مراجعه کنند و تا پایان سی و یکمین روز، موفق به سرکشی به 90.53 درصد این میزان خانوار زنجانی شده اند.
    سرپرست سازمان برنامه و بودجه استان زنجان گفت: در این مدت ماموران سرشماری با 190 هزار و 983 خانوار این استان مصاحبه کرده اند.
    وی خاطرنشان کرد: طی 31 روز گذشته، 106 هزار و 33 خانوار زنجانی در زمان مراجعه ماموران سرشماری کد سرشماری اینترنتی خود را ارائه کرده اند.
    نباتچیان تاکید کرد: خانوارهایی که تاکنون سرشماری انجام نداده اند، با شماره تماس های ٣٣٥٣٩٨٨٣ و ٣٣٥٣٩٨٥٧ و ٣٣٥٦٨۰٧٤ تماس حاصل کنند.
    سرپرست سازمان برنامه و بودجه استان زنجان با بیان اینکه زمان سرشماری تا یک آذر تمدید شد، گفت: خانواده های غایب در مدت زمان باقی مانده، اطلاعات خود را یا به شکل اینترنتی در سامانه سرشماری اینترنتی به آدرس www.sarshomari95.ir از طریق کد آماری ارائه شده به آنان تکمیل کنند و یا با شماره مامور سرشماری ارائه شده تماس بگیرند.
    وی ادامه داد: آن دسته از خانوارهایی که کد پستی ندارند یا از کد پستی منزل خود بی اطلاع هستند می توانند با مراجعه به اداره کل پست یا تماس با شماره 140 در ساعت اداری هر روز، با ارائه آدرس اقدام به دریافت کد پستی کنند.
    نباتچیان ادامه داد: طی 31 روز گذشته اطلاعات 46 هزار و 451 خانوار ابهری، 11 هزار و 351 خانوار ایجرودی و 47 هزار و 233 خانوار خدابنده ای با مراجعه ماموران دریافت شده است.
    وی افزود: در همین مدت 20 هزار و 759 خانوار خرمدره ای، 155 هزار و 736 خانوار زنجانی و 9 هزار و سه خانوار سلطانیه ای میزبان ماموران سرشماری بوده اند.
    نباتچیان اضافه کرد: ماموران سرشماری طی این مدت به 14 هزار و 331 خانوار طارمی و 11 هزار و 931 خانوار ماهنشانی سرکشی و اطلاعات آنان را دریافت کرده اند.
    سرپرست سازمان برنامه بودجه استان زنجان به آغاز مرحله بازبینی اطلاعات در خرمدره، سلطانیه، ایجرود، طارم و ماهنشان اشاره کرد.
    مهلت قانونی سرشماری حضوری از 28 مهر آغاز شده و تا ساعت 22 روز 28 آبان ادامه داشت اما برای تکمیل اطلاعات خانوارهای غایب، این زمان تا روز یک آذر تمدید شد.
    نباتچیان گفت: بر اساس آخرین گزارش ارزیابی کیفی مرکز آمار ایران، زنجان بین استان های کشور رتبه چهارم کشوری را کسب کرد.
    در سرشماری اینترنتی که از سه مهر آغاز شد و در 30 همین ماه به پایان رسید، اطلاعات 122 هزار و 538 خانوار زنجانی ثبت شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار