مدیران خودروعصر اعتبار

خبر خوش نوبخت برای مسکن مهری ها

عصر ساختمان- رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد در این هفته ۱۰ هزارمیلیارد ریال برای کمک به تکمیل واحدهای مسکن مهر ازسوی دولت به خزانه تخصیص داده شد که مشکلات مربوط به این حوزه مرتفع شود.

خبر خوش نوبخت برای مسکن مهری ها
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از اقتصادایران، "محمدباقر نوبخت" شامگاه چهارشنبه در پایان سفر رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به استان البرز اظهار کرد که بخشی از اعتبار در نظر گرفته شده برای تکمیل واحدهای مسکن مهر در استان البرز اختصاص می یابد.
    رئیس سازمان برنامه و بودجه همچنین با اشاره به اقدامات دولت برای تقویت بخش کشاورزی و سلامت نیز گفت:‌ امسال 147هزار میلیارد ریال برای تقویت بخش کشاورزی به خصوص تولید محصولاتی چون گندم اختصاص داده شده و 10هزار میلیارد ریال نیز برای بخش سلامت پرداخت شده است.
    نوبخت همچنین در جریان مصاحبه پایانی رئیس جمهوری در سفر به استان البرز اعلام کرد که 2000 هزار میلیارد ریال نیز برای تکمیل آزادراه تهران - شمال اختصاص خواهد یافت.
    رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید روز چهارشنبه در آخرین سفر از دور اول سفرهای استانی به استان البرز آمدند و در جریان این سفر حدود 10 هزار میلیارد ریال اعتبار برای بخش های مختلف این استان اختصاص دادند که این اعتبار می تواند حرکتی پرشتاب در البرز برای حرکت به سمت رشد و توسعه را فراهم آورد

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی