مدیران خودروعصر اعتبار

رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران:

"آلونک"، راهی برای کاهش رکود بازار مسکن

عصر ساختمان- رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران، از اهمیت نقش نرم‌افزار آلونک در تسهیل فعالیت مشاوران املاک و نیز تاثیرگذاری بر کاهش رکود فعلی بازار مسکن سخن گفت.

"آلونک"، راهی برای کاهش رکود بازار مسکن
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، عقبایی در حاشیه سمینار راهبردی بنگاه‌های پرریسک که در کتابخانه ملی برگزار شد، در باره آلونک گفت: با توجه به اینکه امروزه در دوران گذار هستیم و وارد دوران مدرن شده‌ایم، مطمئن هستم که کمتر از یک دهه آینده، شاهد رشد فعالیت مشاوران املاک و فعالان بازار مسکن هستیم که در فضای مجازی فعالیت می‌کنند.

    وی ادامه داد: این بازار باید در مسیر تسهیل امور مردم طراحی شده و پیش برنده نیازهای ایشان باشد و بر همین اساس است که از آلونک به عنوان نرم‌افزاری که مجوزهای قانونی را دریافت کرده و امروز در حال ترویج استفاده از فضای مجازی برای مشاوران املاک است، استقبال می‌کنیم.

    به گفته وی این نرم‌افزار می‌تواند دغدغه‌های روز مشاوران املاک را پوشش دهد و در زمینه تسهیل فعالیت‌های ایشان تاثیرگذار باشد.

    عقبایی با اشاره به اینکه می‌توان رکود سه ساله اخیر حوزه مسکن را با مهندسی فروش بهبود بخشید، افزود: آلونک می‌تواند در زمینه بازاریابی‌ها و مهندسی فروش در این دوران بسیار موثر باشد.

    وی همچنین با اشاره به اهمیت اجرایی‌شدن اصل 44 بر اساس فرامین مقام معظم رهبری و نیز تلاش دولت برای اجرایی‌شدن این موضوع گفت: امید داریم تا موانع هر چه زودتر برداشته شده تا نتیجه لازم در این حوزه گرفته شود.

    عقبایی گفت: اگر اقتصاد را هر چه بیشتر خصوصی کنیم و به سمت اقتصاد آزاد پیش رویم اتحادیه‌ها می‌توانند حمایت‌های لازم را از فعالان تاثیرگذار بیشتر انجام دهند و نقش موثرتری  را در حوزه حمایتی انجام دهند.

    آلونک نرم‌افزار موبایل و وب‌سایتی برای ارتباط متقاضیان ملک و مشاوران املاک معتمد است که اطلاعات شفاف ملکی را در اختیار مخاطبان و مشاوران می‌گذارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی