مدیران خودروعصر اعتبار

نماینده مردم دلفان :

زمینه برای احداث بیمارستان دوم درشهرستان دلفان فراهم شود

عصر ساختمان- نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود فضای درمانی در دلفان گفت: در این راستا باید زمینه برای احداث بیمارستان دوم در این شهرستان فراهم شود.

زمینه برای احداث بیمارستان دوم درشهرستان دلفان فراهم شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از مهر ، علی رستمیان در سخنانی ایجاد دانشکده پرستاری و ساخت بیمارستان دوم در شهرستان دلفان را از خواسته های مهم و اساسی مردم این شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به استقبال مسئولان و مشارکت مردم شهرستان در واگذاری زمین مورد نیاز برای این دو طرح امیدواریم مسئولان بهداشت و درمان با در نظر گرفتن محرومیت منطقه، کمبود زیرساخت های بهداشتی درمانی در دلفان و موقعیت جفرافیایی نسبت به تحقق این امر گام بردارند.

    وی با اشاره اینکه نواقص و مشکلات فراوانی در حوزه بهداشت و درمان وجود دارد گفت: تصمیمات مطلوبی در جلسه با رئیس دانشگاه علوم پزشکی برای رفع این مشکلات گرفته شده است.

    نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی در دیداری که با وزیر بهداشت نیز داشتیم بسیاری از مسائل، مشکلات و کمبودها در این حوزه مطرح شد که قول های مساعد وزیر نوید بخش توسعه حوزه بهداشت و درمان دلفان خواهد بود.

    رستمیان گفت: مردم شهرستان دلفان همواره در امر اهدای زمین زمین برای ادارات، ارگان های و اماکن خدماتی همکاری چشمگیری با دولت داشته اند و امیدوار هستیم در بحث ساخت بیمارستان دوم نیز این مشارکت ادامه داشته باشد.

    وی با اشاره به ساخت مرکز بهداشتی درمانی در منطقه «ایرانشاهی خاوه» شهرستان دلفان افزود: همچنین ساخت مرکز بهداشتی درمانی سایت 641 واحدی مسکن مهر از مصوبات جلسه با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بود و کلنگ ساخت آن به زودی به زمین زده می شود.

    نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از نیاز های شهرستان دلفان راه اندازی کلینیک دندانپزشکی بود که خوشبختانه این طرح نیز در جلسه با رئیس دانشگاه علوم پزشکی مصوب شد و قرار است مقدمات لازم برای احداث ساختمان مورد نیاز این طرح فراهم شود.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو