مدیران خودروعصر اعتبار

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی، دارنده رتبه برتر کشوری

عصر ساختمان- بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی، برابر اصل نود مجلس شورای اسلامی رتبه برتر کشوری را کسب کرد.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی، دارنده رتبه برتر کشوری
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، ایوب عزیزی با بیان این خبر اظهار کرد: این نهاد از بدو تأسیس تاکنون فعالیت‌های عمرانی متنوعی را در روستاها، شهرها، بازسازی مناطق سانحه‌دیده از حوادث طبیعی، تهیه و با موفقیت اجرا کرده است.

    وی افزود: مهرماه 88 اجرای طرح  مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شد که در این راستا 11 هزار خانوار بی‌مسکن در 29 شهرستان پس از ثبت‌نام و طی مراحل گزینش بصورت تعاونی، گروهی یا انفرادی به بانک‌های عامل معرفی و نسبت به ساخت و ساز اقدام کرده‌اند که تاکنون 10 هزار و 900 واحد از آن‌ها مورد استفاده متقاضیان قرار گرفتند و مابقی نیز تا پایان سالجاری به اتمام خواهند رسید.

    عزیزی گفت: برابر گزارش تاریخ 19 مهرماه، کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس شورای اسلامی، عملکرد دولت در پروژه مسکن مهر مورد بررسی قرار گرفت که این بنیاد با کسب 99 درصد، رتبه اول کشوری را در خصوص اجرای طرح مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار جمعیت را به خود اختصاص داد.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: از این‌که در این امر مهم و حیاتی، یعنی خانه‌سازی برای اقشار کم درآمد جامعه در روستاها و شهرها سهمی داریم بسیار خرسندیم.

    عزیزی خاطرنشان کرد: با همکاری و تلاش‌های بی‌دریغ و بی‌وقفه کارکنان این نهاد، مدیریت، برنامه‌ریزی، پیگیری، نظارت مستمر، ترویج و تشویق متقاضیان جهت مشارکت حداکثری در مراحل ساخت و سازها اصولی و زیبا، مساعدت بانک‌ها به‌ویژه بانک مسکن، همکاری مسئولین محلی و استانی، دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان به دست آمده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی