مدیران خودروعصر اعتبار

۹ منزل روستایی مددجویان کمیته امداد استان سمنان بهسازی شدند

عصر ساختمان- سمنان- مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان سمنان با باین اینکه کمک به ایجاد مسکن محرومان و روستاییان از اولویت های این نهاد است، گفت: منزل روستایی مددجویان کمیته امداد بهسازی شدند.

۹ منزل روستایی مددجویان کمیته امداد استان سمنان بهسازی شدند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از خبرگزاری مهر، سید جواد رضوی صبح چهارشنبه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه به میزبانی اداره کل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه بهسازی و نوسازی 9 منزل روستایی از خدمات مهم این نهاد در ایجاد سرپناه مناسب برای خانواده‌های تحت حمایت طی شش ماهه نخست سال جاری است، بیان داشت: اجرای این خدمات دو میلیارد و 160 میلیون ریال هزینه داشته است.

    وی با تاکید بر اینکه تامین سرپناه برای مددجویان یکی از اولویت های مهم کمیته امداد استان سمنان است، افزود: در شش ماهه نخست سال گذشته هفت واحد مسکن مددجویان روستایی به مبلغ 10 میلیارد و 560 میلیون ریال بهسازی و نوسازی شده است.

    رضوی افزود: در سال گذشته نیز 96 واحد مسکن مددجویان روستایی به مبلغ 21 میلیارد و 120 میلیون ریال بهسازی و نوسازی شد.

    وی، تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان، احداث سرویس بهداشتی، پرداخت وام مسکن، بهسازی منازل مددجویان ساکن روستا و مناطق محروم را از دیگر اقدامات این نهاد عنوان کرد و افزود: کمیته امداد با هدف کمک به تامین مسکن مددجویان تحت حمایت، طرح رضوان را اجرایی کرده است.

    مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان سمنان با بیان اینکه از 12 هزار و 348 خانوار تحت حمایت این نهاد در استان، 260 خانوار فاقد مسکن هستند، خاطرنشان کرد: طی شش ماهه نخست امسال، برای خرید و احداث 43 واحد مسکونی، بیش از 10میلیارد و 300 میلیون ریال هزینه شده است.

    رضوی با اشاره به اینکه ساخت و خرید مسکن برای مددجویان همت جمعی و مشارکت همه جانبه مسئولان و مردم خیر را می‌طلبد، گفت: با توسعه همکاری‌ها می‌توانیم یکی از مهمترین نیازهای خانواده‌های مستمند را تامین کرده و به توانمندی آنها کمک کنیم.

    وی خاطرنشان کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند برای تامین سرپناه خانواده‌های نیازمند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در قالب طرح رضوان به دفاتر کمیته امداد استان تحویل دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار