مدیران خودروعصر اعتبار

۴۰۰۰خانه خیرساز امسال در کشور به بهره برداری می رسد

عصر ساختمان- بوشهر- ایرنا- مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور گفت: از مجموع ۳۰ هزار واحد مسکونی خیر ساز در دست اجرا در کشور تا پایان سال چهار هزار خانه به بهره برداری می رسد.

۴۰۰۰خانه خیرساز امسال در کشور به بهره برداری می رسد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان»به نقل از ایرنا، کیومرث سلگی  افزود: هم اکنون دو هزار واحد از مجموع این خانه ها در کشور آماده بهره برداری است.

    وی با اشاره به تامین مسکن برای خانواده های دو معلول و بیشتر بیان کرد: این برنامه با همکاری بنیاد مستضعفان، سازمان بهزیستی، بنیاد مسکن و وزارت راه و شهرسازی با محوریت انجمن خیرین مسکن ساز برای احداث واحدهای شهری و بنیاد مسکن برای واحدهای روستایی اجرا می شود.
    سلگی اظهارکرد: در زمان حاضر در حوزه شهری دو هزار و 800 واحد مسکونی شهری برای خانواده های دو معلول و بالاتر در کشور عملیاتی شده که از این شمار 800 تا 900 واحد آماده بهره برداری است.
    وی یادآور شد: برهمین اساس پیش بینی می شود تاپایان امسال شمار واحدهای شهری به بهره برداری رسیده برای خانواده های دارای دو معلول و بیشتر به 1300تا 1400واحد برسد.
    سلگی بیان کرد: همچنین در حوزه روستایی نیز از مجموع سه هزار و 500 واحد در دست اجرا تا پایان سال جاری یکهزار واحد به بهره برداری می رسد.
    وی گفت: براساس برنامه ریزی ها قرار بود احداث واحدهای مسکونی برای خانوارهای دارای دو معلول و بیشتر در چهار سال اجرا شود که با توجه به تامین منابع و امکانات، پیش بینی می شود این برنامه تا پایان سال 96 و سه ساله بسته شود.
    مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور، وجود برخی مشکلات در سیستم بانکی برای پرداخت تسهیلات، تحقق نیافتن برخی معافیت های آب، برق و گاز و تامین نشدن زمین را از جمله مشکلات این انجمن در زمینه ساخت مسکن در کشور عنوان کرد.
    سلگی با اشاره به برگزاری مجمع عمومی سالانه انجمن خیرین مسکن ساز استان بوشهر اظهارکرد: در این نشست اعضا و ترکیب هیات مدیره و بازرس انجمن خیرین مسکن ساز بوشهر که از خود مردم هستند، انتخاب می شوند.
    وی یادآور شد: یکی از برنامه های انجمن خیرین مسکن ساز کشور برگزاری این مجامع است که تا پایان سال باید 17 تا 18 مجمع در کشور برگزار شود.
    سلگی گفت: امروز نداشتن خانه مناسب از جمله مشکلات قشر محروم جامعه است که تلاش می شود با همکاری خیران در زمینه ساخت، خرید، اجاره، رهن و تعمیر به کمک و یاری محروم بشتابیم.
    وی تاکید کرد: استفاده بیشتر از فرصت و ظرفیت خیران در برنامه ششم توسعه پیشنهاد شده است و تلاش می شود با کمک دولت و مجلس حضور خیران در حوزه مسکن قانونمند تر و مورد حمایت بیشتر قرار گیرد.
    سلگی گفت: در زمان حاضر یکهزار و 500 نفر در هیات امنا و هیات مدیره انجمن خیرین مسکن ساز کشور فعال هستند و برخی از خیران، شرکتها و اداره ها نیز به صورت افتخاری در این بخش فعالیت می کنند.
    وی افزود: مسکن یکی از نیازهای اساسی جامعه است که می تواند زندگی افراد را متحول کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی