مدیران خودروعصر اعتبار

برپایی همایش «در مدارس معماری چه می‌گذرد؟»

عصر ساختمان- همایش «در مدارس معماری چه می‌گذرد؟» در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

برپایی همایش «در مدارس معماری چه می‌گذرد؟»
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، کانون معماران معاصر با دعوت از مدیران و اساتید مدارس معماری پیش‌روی دنیا، زمینه نقد، بررسی و تحلیل دیدگاه‌ها، برنامه‌ها و گرایش‌های آموزش معماری دنیا را فراهم آورده است و تلاش می‌کند برنامه‌ریزان، اساتید و دانشجویان ایرانی با بررسی تفاوت دیدگاه‌های آموزشی برای ارتقای سطح آموزش معماری در ایران به مسیرهای جدیدی دست یابند.

    در نخستین برنامه از مجموعه نشست‌های «در مدارس معماری چه می‌گذرد؟» ارتی مارکوپولو، مدیر ارشد آموزشی مدرسه Iaac اسپانیا، به معرفی سیستم آموزش معماری در این مدرسه می‌پردازد.

    اساتید و دانشجویان مدرسه معماری Iaac از بیش از 40 کشور دنیا از جمله آمریکا، چین، هند، لهستان، ایتالیا، مکزیک، سودان و ... گرد هم آمده‌اند. در این مدرسه دانشجویان به‌طور همزمان در مقیاس‌های مختلف شهر، ساختمان و ساخت و در حوزه‌های تجربی متنوعی مانند محیط زیست، انرژی، ساخت دیجیتال و فناوری‌های نوین، تحقیق و مطالعه می‌کنند.

    مدرسه معماری Iaac در همکاری تعاملی با شهرها و مناطق مختلف دنیا و همچنین مراکز صنعتی و علمی و پژوهشی، پروژه‌های متنوعی را به پایان رسانده است و از این زاویه، تجربه بسیار موفق و ارزنده‌ای در گستره‌ی بین‌المللی در زمینه ارتباط بین یک مرکز آموزشی با مراکز صنعتی و مراکز علمی و پژوهشی به‌شمار می‌رود.

    همایش معرفی مدرسه Iaac از مجموعه همایش‌های «در مدارس معماری چه می‌گذرد؟» به همت کانون معماران معاصر، روز پنجشنبه، 27 آبان‌ماه از ساعت 17 تا 19 در مرکز همایش‌های پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی واقع در خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ولیعصر (عج) و خیابان فلسطین، نبش خیابان برادران مظفر جنوبی (صبا) برگزار می‌شود. شرکت در این همایش برای عموم آزاد است، البته برای حضور، رزرو از طریق تلفن 88093255 یا سایت www.archca.com الزامی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار