مدیران خودروعصر اعتبار

عرضه عمده "سمگا" در بازار اول فرابورس ایران رقم می‌خورد

عصر ساختمان- بازار اول فرابورس ایران فردا شاهد عرضه عمده سهام غیرمدیرتی گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران با قیمت پایه هر سهم ۴ هزار و ۳۴ ریال از طرف صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه آرمان شهر خواهد بود.

عرضه عمده "سمگا" در بازار اول فرابورس ایران رقم می‌خورد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فرابورس ایران، در عرضه عمده سهام سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران که طی دو ماه گذشته شاهد بازشدن پای بازارگردان به این سهم فرابورسی و همچنین فروش 3.13 درصدی سهام غیرمدیرتی خود بود؛ تعداد سهام قابل عرضه به تعداد 162 میلیون و 600 هزار سهم است. این تعداد سهام 8.13 درصد از سهام "سمگا" را به خود اختصاص می‌دهد و به‌طور یکجا و شرایطی در بازار اول فرابورس به فروش می‌رسد.

    در این میان با قیمت پایه 4 هزار و 34 ریالی، قیمت پایه کل این عرضه رقمی به‌میزان 655 میلیارد و 928 میلیون و 400 هزار ریال است که  سپرده حضور در این رقابت 3 درصد از این رقم را شامل می‌شود.

    لازم به ذکر است، شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران اسفندماه 89 در بازار اول فرابورس و در گروه هتل و رستوران پذیرش و نماد آن اردیبهشت ماه سال 90 درج شد. معاملات سهام این شرکت از تاریخ 11 مردادماه سال 90 در بازار اول فرابورس آغاز شده و هم‌اکنون این شرکت دارای سرمایه 2 هزار میلیارد ریالی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی