مدیران خودروعصر اعتبار

آخرین اخبار درباره مسکن مهر

عصر ساختمان- مدیر امور اعتباری بانک مسکن اعتقاد دارد که مسکن مهر به هسته اصلی خود رسیده است

آخرین اخبار درباره مسکن مهر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان»به نقل از خبرآنلاین ، مدیر امور اعتباری بانک مسکن از فروش اقساطی بیش از 970 هزار واحد مسکن مهر در دولت یازدهم خبرداد و گفت: در حال حاضر هیچ پروژه مسکن مهری وجود ندارد که منتظر تزریق منابع باشد.

     نادر قاسمی با تشریح آخرین وضعیت مسکن مهر گفت: در مجموع این بانک متعهد به تامین مالی برای 2 میلیون و 376 هزار واحد مسکن مهر معادل 555 هزارو384 میلیارد ریال شده که از ابتدای طرح مسکن مهر تاکنون یک میلیون و 707 هزار واحد فروش اقساطی شده است؛ از این تعداد، بیش از 970 هزار واحد در سه سال اخیر به مرحله فروش اقساطی رسیده‌اند.

    قاسمی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری نیز تاکنون 78 هزار واحد فروش اقساطی شده است ادامه داد: از مجموع تعهدات بانک مسکن، تاکنون قرارداد 2 میلیون و 372 هزار واحد به ارزش 503 هزار میلیارد ریال منعقد شده است و مراحل پرداخت متمم قراردادهای منعقده با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه ها تا سقف تعهدات بانک بی وقفه ادامه دارد.

    مدیر امور اعتباری بانک مسکن با بیان اینکه مسکن مهر به هسته اصلی خود رسیده است، تصریح کرد: در شروع طرح مسکن مهر بسیاری از پروژه‌ها به صورت خودمالک به فروش رسیده‌اند که روند سریع‌تری را طی می‌کرد اما در حال حاضر بسیاری از مشکلات این پروژه‌ها نمایان شده است به طوریکه حدود 295 هزار واحد مسکونی فاقد متقاضی هستند و در بلاتکلیفی بسر می‌برند.

    وی همچنین درباره آخرین وضعیت مسکن مهر شهر جدید پردیس گفت: در این منطقه حدود 82 هزار واحد مسکن مهر در قالب 153 پروژه وجود دارد که تاکنون 12 هزار واحد فروش اقساطی شده و اگر مشکلات زیربنایی و روبنایی شهر جدید پردیس برطرف شود 70 هزار واحد باقی مانده به سرعت فروش اقساطی خواهند شد.

    قاسمی با تاکید بر اینکه بانک مسکن همواره در جهت تزریق به موقع منابع به پروژه‌های مسکن مهر اهتمام ویژه دارد و هیچ تاخیری در تزریق اعتبارات مسکن مهر صورت نگرفته است گفت: در سراسر ایران تمام پروژه‌های مسکن مهر در موعد مقرر و با توجه به پیشرفت فیزیکی تامین مالی شده‌اند و در هیچ مقطع زمانی این بانک توقف پرداخت تسهیلات نداشته و در حال حاضر هیچ پروژه مسکن مهری وجود ندارد که منتظر تزریق منابع باشد.

    مدیر امور اعتباری بانک مسکن مهمترین مشکل پروژه‌های مسکن مهر پردیس را عدم تکمیل تاسیسات زیربنایی و روبنایی عنوان کرد و افزود: اگر دستگاه‌های خدمات‌رسان تعهدات خود را در ایجاد تاسیسات زیربنایی و روبنایی انجام دهند سرعت فروش اقساطی این پروژه‌ها شتاب بیشتری می‌گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو