مدیران خودروعصر اعتبار

بازار مسکن اصفهان در پایین ترین نقطه سرمایه گذاری است

عصر ساختمان:رییس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان گفت: در حال حاضر بازار مسکن اصفهان در پایین‌ترین نقطه سرمایه گذاری، خرید و ساخت و ساز قرار گرفته است.

بازار مسکن اصفهان در پایین ترین نقطه سرمایه گذاری است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، رسول جهانگیری، با بیان اینکه پیک رهن و اجاره بازار مسکن از خرداد تا پایان شهریور ماه است، اظهار کرد: متاسفانه وضعیت بازار خرید و فروش مسکن در رکود قرار دارد و این رکود به دلایلی طولانی شده است.

    وی با بیان اینکه در چند سال اخیر شاهد یک دوره سینوسی رکود و رونق در بازار مسکن بودیم، افزود: متاسفانه طی سه سال گذشته چندین عامل مزید بر علت شده‌اند که رکود در بازار مسکن زمان بیشتری به خود اختصاص دهد.

    رییس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان با بیان اینکه یکی از عوامل افزایش رکود، کنترل تورم است، ادامه داد: ذهنیت مردم بر اساس مسایل سیاسی این گونه است که قیمت‌ اجناس، کالا، مسکن و ... بعد از توافقات کاهش خواهد بافت در صورتی که در حال حاضر بازار مسکن در پایین‌ترین نقطه سرمایه گذاری، خرید و ساخت و ساز قرار گرفته است.

    رییس اتحادیه املاک استان اصفهان با بیان اینکه امسال در رهن و اجاره آرامش خاصی نسبت به سال‌های گذشته شاهد بودیم، ادامه داد: در حال حاضر فرصت و زمان رهن و اجاره نیست و عملا این امر نیز انجام نمی‌شود و به صورت موردی است.

    جهانگیری تصریح کرد: سال جاری بازار مسکن در حالت رکود بود و عملا خرید و فروش رونق چندانی نداشت، زیرا بسیاری از سرمایه گذاران ساخت و ساز در سه سال گذشته، وارد بازار رهن و اجاره شدند تا بتوانند از خواب بخشی از سرمایه خودشان جلوگیری کند.

    وی اضافه کرد: بخش رهن و اجاره امسال نسبت به سال‌های گذشته نوسانات عجیب و غریبی نداشت و پیک و رهن و اجاره دارای ثبات بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی