مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرشعب بانک مسکن خراسان شمالی:

بانک مسکن تسهیلات بهسازی بافت‌های فرسوده را پرداخت می‌کند

عصر ساختمان:مدیرشعب بانک مسکن خراسان شمالی گفت: بانک مسکن در راستای تحقق رسالت اجتماعی به بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری و سکونت‌گاه‌های غیر رسمی تسهیلات بهسازی و نوسازی پرداخت می‌کند.

بانک مسکن تسهیلات بهسازی بافت‌های فرسوده را پرداخت می‌کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از مهر، مجید اسدی فر با بیان این مطلب افزود: سهمیه ابلاغی پرداخت تسهیلات بهسازی بافت‌های فرسوده شهری در کشور50هزار واحد و سهم خراسان شمالی از این میزان 900 واحد است.

    وی در خصوص شرایط دریافت این تسهیلات گفت: متقاضیان برای دریافت تسهیلات نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده شهری با مراجعه به ادارات راه و شهرسازی و ثبت نام در سامانه اعلام شده نسبت به تکمیل مدارک و ارائه معرفی نامه به بانک مسکن اقدام می‌کنند.

    اسدی فر اظهار کرد: مهلت ارائه معرفی نامه به بانک از تاریخ صدور حداکثر یک ماه است و در صورتیکه متقاضی قادر به تکمیل مدارک و مستندات قانونی لازم جهت انعقاد قرار داد مشارکت مدنی در بانک نباشد معرفی نامه وی لغو می‌شود.

    وی تصریح کرد: تسهیلات ساخت پس از ثبت قطعی قرارداد متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه پرداخت می‌شود.

    اسدی فر در خصوص مدت زمان بازپرداخت اقساط این تسهیلات نیز گفت: مدت قرار داد مشارکت مدنی با توجه به مدت مورد نظر ارزیاب بانک حداکثر تا دو سال است و چنانچه شریک به هر دلیل در مدت مذکور قادر به تکمیل پلاک و تعیین تکلیف تسهیلات مشارکت مدنی نشود مشمول یارانه از ابتدای انعقاد قرار داد نخواهد بود.

    وی افزود: حداکثر مجموع دوران مشارکت مدنی و فروش اقساطی 12سال است.

    به گفته اسدی فر برای هر واحد مسکونی احداثی در بافت‌های فرسوده صرفا یک فقره تسهیلات اعطا می‌شود و پرداخت بیش از یک فقره تسهیلات امکان پذیر نخواهد بود.

    مدیرشعب بانک مسکن خراسان شمالی افزود: قرارداد مشارکت مدنی با واجدین شرایط در ابتدا با نرخ عادی و در حال حاضر 24درصد منعقد شده که با اخذ یارانه مبالغ مربوط متعاقبا وفق ضوابط و مقررات به شریک تخصیص خواهد یافت.

    وی افزود: از این میزان 14درصد سهم متقاضی و10 درصد سهم دولت است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو