مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس کمیسون عمران مجلس:

دولت باید برنامه زمان‌بندی مسکن مهر را به مجلس می‌داد که نداد

عصر ساختمان:رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان این‌که در دو سال و چند ماه اخیر دولت عملکرد مناسبی در طرح مسکن مهر نداشته است،گفت:از دولت خواسته‌ایم برنامه زمانبندی تحویل واحدهای این طرح را در اختیار مجلس قرار دهند اما هنوز این کار انجام نشده است.

دولت باید برنامه زمان‌بندی مسکن مهر را به مجلس می‌داد که نداد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، سیدمهدی هاشمی، یادآور شد: پیش از انتخابات ریاست جمهوری در سال 92 هم ریاست جمهوری و هم وزیر راه و شهرسازی بر اجرای مسکن مهر تایید و تاکید داشتند.

    وی ادامه داد: این در حالی بود که پس از استقرار دولت، تنفیذ حکم ریاست جمهوری و رای اعتماد نمایندگان مجلس به آخوندی به وزیر راه و شهرسازی عملکرد مناسبی در زمینه  طرح مسکن مهر وجود نداشته است.

    وی با بیان این‌که این رویه موجب شده هزینه‌های دولت افزایش یابد، تصریح کرد: عملکرد نامناسب در مسکن مهر باعث می‌شود تعهدات دولت در آینده با هزینه سنگین‌تری اجرایی شود و از سوی دیگر به مردم هم هزینه بیشتری تحمیل خواهد شد.

    رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان این‌که از سوی دیگر متاسفانه عده‌ای زیادی از متقاضیان که واحد خود را تحویل نگرفته‌اند در حال پرداخت اقساط هستند، افزود: از دولت انتظار داریم حمایت شایسته‌ای از طرح مسکن مهر داشته باشد و از این محدودیت‌هایی که اعمال شده و روز به روز افزایش می‌یابد رها شوند.

    هاشمی با یادآوری این‌که دولت می‌گوید پروژه مسکن مهر تا پایان 95 به اتمام می‌رسد، گفت: اما براساس شواهد و قرائن وضعیت پروژه‌های مسکن مهر آن‌گونه که دولت می‌گوید نیست، از آنها خواسته‌ایم برنامه زمانبندی تکمیل و تحویل واحدهای این طرح را در اختیار نمایندگان مجلس قرار دهند اما هنوز این کار انجام نشده است.

    وی با تاکید بر این که همچنان پیگیر مسائل مسکن مهر هستیم ابراز امیدواری کرد با ارائه یک برنامه زمانبندی از سوی دولت و با نظارت مجلس واحدهای طرح مذکور تکمیل و تحویل متقاضان شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو