مدیران خودروعصر اعتبار

۶ هکتار از اراضی ملی شهرستان دیلم رفع تصرف شد

عصر ساختمان- سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دیلم از رفع تصرف ۶ هکتار از اراضی ملی این شهرستان در روزهای اخیر خبر داد.

۶ هکتار از اراضی ملی شهرستان دیلم رفع تصرف شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان»به نقل از خبرگزاری فارس، غلامحسین آقاجری  در دیلم گفت: این اراضی ملی به مساحت 6 هکتار در راستای اجرای احکام قضایی و حفظ و حراست از اراضی ملی از دست متصرفان خارج وبه بیت المال بازگردانده شد.

    وی افزود: این حکم با هماهنگی نیروی انتظامی و یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و اجرای دستور مقام قضایی دیلم انجام شد و با رفع آثار تصرف، این اراضی ملی به بیت المال بازگشت.

    سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دیلم بیان کرد: این تصرف به صورت سد و ایجاد بند خاکی در اراضی ملی روستای لیلتین انجام شده بود که با شکایت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و طرح در مرجع قضایی، با حکم قطعی از دست متصرفان خارج شد.

    وی ادامه داد: اراضی مذکور در سال‌ جاری توسط افراد سودجو در محدوده روستا  مورد تصرف عدوانی قرار گرفته بود که در زمان تخریب با اخذ حکم قضایی از گسترش تصرفات جلوگیری به‌عمل آمد.

    آقاجری با بیان اینکه منابع‌طبیعی متعلق به نسل آینده است از آحاد مردم خواست مقوله حفاظت از اراضی ملی را جدی بگیرند وبا اداره منابع طبیعی و آبخیزداری همکاری بیشتری داشته باشند.

    وی از مردم خواست برای حفظ و حراست از عرصه‌های منابع طبیعی هرگونه تجاوز، تخریب، آتش‌سوزی و حضور دام غیرمجاز را از طریق تلفن 1504 برای پیگیری به بازرسان این اداره کل اطلاع رسانی کنند.

    سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دیلم در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: متقاضیان برای هرگونه کاربری کشاورزی، مسکونی و صنعتی زمین‌های مورد نیاز، باید از طریق قانونی اقدام کنند.

    وی  تصریح کرد: یگان حفاظت منابع‌طبیعی این اداره با گشت و پایش مستمر و با انجام اقدامات پیشگیرانه با هرگونه تخلف و تصرف در اراضی ملی برخورد کرده و در باز پس‌گیری این اراضی از ید متصرفان با تمام قدرت و جدیت اقدام می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار