مدیران خودروعصر اعتبار

ایرانیان نقش اساسی در بازسازی عتبات عالیات داشتند

عصر ساختمان- رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات بخش رودهن گفت: ایرانیان نقش اساسی در بازسازی عتبات عالیات داشتند و این افتخار بزرگی است که نصیب ملت بزرگ ایران شده است.

ایرانیان نقش اساسی در بازسازی عتبات عالیات داشتند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبر زی «عصر ساختمان» به نقل ازخبرگزاری فارس،  رضا طاهرخانی اظهار کرد: اگر تاریخ را مرور کنیم مشاهده می‌کنیم در تمام دورانی که مزار مطهر ائمه اطهار(ع) تخریب شده‌اند ایرانیان دخیل نبودند بلکه در بازسازی آنها حضور داشتند و نقش اساسی ایفا کردند و امروز هم حرم‌های مطهر ائمه توسط ایرانیان در حال ساخت و بازسازی است.

    وی به صحن و شبستان حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت: صحن و شبستان حضرت زهرا(س) که در مجاورت بارگاه ملکوتی امیرالمومنین حضرت علی(ع) بنا شده است بعد از مسجدالحرام دومین بنای بزرگ جهان اسلام بوده که  توسط ایرانیان و به ویژه ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران در حال اجراست.

    طاهرخانی با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات بخش رودهن عملکرد مثبتی داشته است، افزود: امسال نیز همانند سال گذشته شاهد کمک‌های خوب مردم مومن بخش رودهن در دهه‌های اول و دوم ماه محرم بودیم و امیدواریم بتوانیم روز به روز قدم‌های مثبتی در این اقدام خیر برداریم و در پیشگاه خداوند متعال و ائمه اطهار(ع) سربلند و سرافراز باشیم.

    رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات بخش رودهن در خصوص مراسم بزرگ اربعین حسینی تصریح کرد: عاشقان حضرت سید الشهدا(ع) هر سال با پای پیاده عازم کربلای معلی می‌شوند و با حضور گسترده خود همایش عظیم حسینی را تشکیل می‌دهند که در تمام دنیا و در طول تاریخ بی‌سابقه است و اقتدار، عزت، اتحاد و وحدت مسلمانان جهان را به رخ جهانیان می‌کشند.

    طاهرخانی ادامه داد: با این همایش و اجتماع گسترده حسینی به دنیا می‌فهمانیم که مسلمانان شیعه و سنی اهل جنگ وستیز نیستند و این دشمنان اسلام هستند که در بین مسلمانان دنیا تفرقه ایجاد کرده و آتش جنگ را روشن می‌کنند. 

    رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات بخش رودهن خاطرنشان کرد: مردم مومن و ولایی بخش رودهن علاوه بر کمک‌های نقدی، کمک‌های غیرنقدی زیادی به ستاد بازسازی عتبات داشتند و امیدواریم سال آینده بتوانیم به همت مردم موکب بزرگ بخش رودهن را در ایام اربعین در کشور عراق و شهر کربلا دایر کنیم تا پذیرای زائران محترم امام حسین‌(ع) باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار