مدیران خودروعصر اعتبار

دبیرخانه ساماندهی ساخت و سازهای غیر مجاز در مازندران تشکیل می شود

عصر ساختمان- تنکابن- استاندار مازندران از تشکیل دبیرخانه ساماندهی ساخت و سازهای غیر مجاز در استانداری مازندران با حضور نمایندگان قوای سه گانه خبر داد.

دبیرخانه ساماندهی ساخت و سازهای غیر مجاز در مازندران تشکیل می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از خبرگزاری مهر، ربیع فلاح جلودار در نشست تعاملی و هم اندیشی نمایندگان قوای سه گانه مازندران که ظهر پنجشنبه در تنکابن تشکیل شد، از تشکیل دبیرخانه مستقل در استانداری جهت پیگیری ساخت و سازهای غیرمجاز در استان مازندران خبر داد.

    استاندار مازندران افزود: این دبیرخانه با حضور نمایندگان قوای سه گانه و دو نماینده مجلس اولویت ها استان مازندران را شناسایی کرده و مسائل و مشکلات موجود را پیگیری می کند.

    وی اظهار امیدواری کرد: با وفاق و همدلی نمایندگان قوای سه گانه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اداره کل بازرسی بسیاری از مشکلات مازندران حل شود.

    مدیر کل دادگستری مازندران هم در این نشست با بیان اینکه تفاهم نامه ی قوای سه گانه و نمایندگان مجلس و اداره کل بازرسی در حل مشکلات مربوط به ساخت و سازهای غیر مجاز می تواند بسیار تاثیرگذار باشد، گفت: چنانچه دستگاههای متولی امر با همدلی و همزبانی در کنار هم قرار گیرند، بطور قطع اتفاقات خوبی در مازندران رخ می دهد.

    حجت الاسلام محمدعلی تقوی فرد افزود: مهمترین مصوب این نشست درباره دستگاههای خدمات رسان بود که به برخی ساختمانهای غیرمجاز و بدون پروانه ساخت خدمات ارائه کرده بودند.

    وی با بیان اینکه در اینگونه خدمات دهی ها موضوع بیت المال مطرح است، اضافه کرد: حفظ  حقوق بیت المال و ساخت و سازهای غیرمجاز بایستی باهم توسط مدیران ارشد استان دیده شوند تا هم بیت المال حفظ شود و هم حق مردم تضییع نشود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی