مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس اتحادیه مشاوران املاک خبر داد:

کاهش ۷۰ درصدی صدور پروانه های ساختمانی

وضعیت بازار مسکن نگران کننده است

عصر ساختمان- رئیس اتحادیه مشاروان املاک با اعلام کاهش ۷۰ درصدی صدور پروانه های ساختمانی این مسئله را برای بازار مسکن نگران کننده دانست و گفت:تسنیم یک خبرگزاری موثر و بیطرف است

کاهش ۷۰ درصدی صدور پروانه های ساختمانی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، حسام عقبایی در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها اظهار کرد: در سال های 93 و 94 صدور پروانه های ساختمانی حدود 50 درصد کاهش یافت که در سال جاری نیز این رقم در سطح کشور کاهش حدود 20 درصدی را داشته است.

    وی تصریح کرد: از این رو طی سال های 93، 94 و 95 صدور پروانه های ساختمانی حدود 70 درصد کاهش یافته که این مسئله برای بازار مسکن و اقتصاد کشور نگران کننده است.

    وی تاکید کرد: در ماه های باقیمانده از عمر دولت یازدهم باید مسئولان و دست اندرکاران مربوطه باید برنامه ای به جز افزایش تسهیلات برای بازار مسکن داشته باشند.

    وی همچنین با بیان این که تسنیم یک خبرگزاری اثرگذار در حوزه خبری است، گفت: تسنیم یک خبرگزاری بیطرف و تخصصی و البته موثر در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و به خصوص اقتصادی است.

    رئیس اتحادیه مشاوران املاک ادامه داد: فکر می کنم نقش تسنیم در توسعه و بسط اخبار اقتصادی می تواند به شفاف سازی اقتصادی کشور کمک کند.

    عقبایی تاکید کرد: تسنیم در این مسیر موفق بوده است و در تعمیق بخشیدن و توسعه اقتصاد مقاومتی نمود خوبی را ایفاد کرده است.


     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی