مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان:

اتمام ۱۴ هزار مسکن مهر گیلان باقی‌مانده است

عصر ساختمان- مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از اتمام ۷۷ درصد از پروژه‌های مسکن مهر در این استان خبر داد و گفت: اتمام ۱۴ هزار و ۱۷۷ واحد مسکن مهر گیلان باقی‌مانده است.

اتمام ۱۴ هزار مسکن مهر گیلان باقی‌مانده است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، شعبان‌علی خاوری ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه مسکن مهر این شهرستان با اشاره به اتمام 77 درصد از پروژه‌های مسکن مهر در گیلان اظهار کرد: اتمام پروژه‌های مسکن مهر در استان از شاخص‌های کشوری بالاتر است.

    وی به وضعیت سایت مسکن مهر گیلان اشاره کرد و افزود: در مجموع تعداد 74 هزار و 651 واحد مسکن مهر در شهرهای پایین و بالای 25 هزار نفر جمعیت در استان احداث شده است.

    مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه اتمام 14 هزار و 177 واحد مسکن مهر استان باقی‌مانده است، تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی متولی احداث تعداد 3 هزار و 145 واحد مسکن مهر در استان بوده و تعداد 11 هزار و 32 واحد مربوط به اداره کل راه و شهرسازی گیلان است.

    خاوری از پیشرفت فیزیکی 75 درصدی 11 هزار و 32 واحد مسکن مهر گیلان خبر داد و بیان کرد: بسیاری از پروژه‌های مذکور به‌صورت خودمالک است.

    * نبود خدمات زیربنایی مشکل تکمیل نشدن مسکن مهر گیلان

    وی، دغدغه اصلی اداره‌کل راه و شهرسازی گیلان را تکمیل و تحویل مسکن مهر به متقاضیان عنوان کرد و گفت: نبود خدمات زیربنایی مهم‌ترین مشکل تکمیل نشدن واحدهای مسکن مهر در استان است.

    مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با تأکید بر تعیین تکلیف و برطرف کردن مشکل سهم آورده از طرف اعضای تعاونی مسکن مهر فومن، خاطرنشان کرد: برخی اعتقاد دارند متقاضیان توانایی مالی برای پرداخت سهم آورده خود را ندارند اما طبق قیمت تمام شده هر فردی که متقاضی مسکن است باید به تعهدات خود عمل کند.

    خاوری به آورده پایین متقاضیان مسکن مهر فومن اشاره کرد و یادآور شد: آورده متقضایان به منظور پیشرفت واحدهای مسکن مهر باید سریع‌تر واریز شود.

    وی با اشاره به پرداخت 90 درصد از تسهیلات بانک مسکن برای واحدهای مسکن مهر فومن، اظهار کرد: متقاضیان برای برون‌رفت از شرایط موجود باید سهم باقی‌مانده خود را پرداخت کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو