مدیران خودروعصر اعتبار

معاون اداره‌کل میراث فرهنگی مازندران اعلام کرد:

اجرای طرح رزرواسیون خانه‌های مسافرپذیر در مازندران

عصر ساختمان- معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از اجرای طرح رزرواسیون خانه‌های مسافرپذیر در استان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح می‌توان نظارت بیشتری بر خانه‌های استیجاری و مسافرپذیر در استان داشت.

اجرای طرح رزرواسیون خانه‌های مسافرپذیر در مازندران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، مهران حسنی بعدازظهر امروز در نشست تعاملی رؤسای ادارات نظارت بر اماکن عمومی استان با هتلداران و مسؤولان مراکز اقامتی استان، با بیان اینکه گردشگری در هر کشوری تحت تأثیر امنیت آن کشور قرار دارد، اظهار کرد: توفیقات جمهوری اسلامی در بحث گردشگری و افزایش 10 تا 12 درصدی جذب گردشگر در استان مرهون تلاش‌ها و زحمات کارکنان نیروی انتظامی استان است.

    وی افزود: یکی از مسائل مبتلا به استان در بحث گردشگری،خانه مسافر یا خانه‌های استیجاری است که ساماندهی این اماکن از سال 86 در دستور کار اداره امکان و مراکز اقامتی استان قرار گرفته و از سال 94 مورد پیگیری جدی قرار گرفته است.

    معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده و نشست‌های تعاملی با اداره نظارت بر اماکن عمومی 303 پروانه خانه مسافر تاکنون صادر و 7 هزار و 500 خانه نیز در اجرای این طرح زیرپوشش قرار گرفته‌اند.

    این مسؤول با اشاره به اینکه ساماندهی خانه‌های مسافرپذیر دشوار است، تصریح کرد: با رفع خلاء‌های قانونی در این رابطه می‌توان کمک شایانی به بحث گردشگری در استان کرد.

    حسنی از اجرای طرح رزرواسیون خانه‌های مسافرپذیر در استان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح می‌توان نظارت بیشتری بر خانه‌های استیجاری و مسافرپذیر در استان داشت.

    *لزوم استفاده از زیرساخت‌ها توسط مراکز اقامتی

    جانشین فرمانده انتظامی مازندران نیز اظهار کرد: یکی از مقوله‌های مهم در برنامه‌ریزی‌های سازمانی بهره‌گیری از زمان است.

    سرهنگ مهراب ریاحی با اشاره به نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات و بسترهای ارتباطی ایجاد شده در ساماندهی مراکز اقامتی و مدیریت زمان، ادامه داد: جمع‌آوری اطلاعات نیازمند مطالعه، طراحی و پرورش و انتقال اطلاعات است و برای این که اطلاعات به موقع در اختیار کاربران به منظور برنامه‌ریزی‌ها قرار گیرد باید از این مقوله به خوبی استفاده شود.

    وی با تأکید بر استفاده از زیرساخت‌ها و فناوری‌های ایجاد شده توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی استان توسط هتلداران و مراکز اقامتی، خاطرنشان کرد: بستر ایجاد شده سبب یکنواختی در ثبت اطلاعات، برنامه‌ریزی‌ها برای آینده و تسریع در کارها می‌شود و اگر نتوانیم از زمان به خوبی استفاده کنیم نمی‌توانیم بهره‌برداری مناسبی از امکانات و منابع موجود داشته باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار