مدیران خودروعصر اعتبار

۴۰۰ مجتمع مسکونی اقساطی فروخته می‌شوند

عصر ساختمان:۴۰۰ مجتمع مسکونی با تخفیف و بصورت اقساطی در نمایشگاه املاک و مستغلات به فروش می‎رسند.

۴۰۰ مجتمع مسکونی اقساطی فروخته می‌شوند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از مهر، حسام عقبایی با اشاره به برگزاری نمایشگاه املاک و مستغلات، گفت: مهمترین هدف از برگزاری این نمایشگاه، توجه به بازار مسکن در شرایط رکود و شرایط اقتصادی کشور است.

    وی افزود: تبیین اهمیت موضوع مسکن و جایگاه نخست آن در رشد، رکود و توسعه اقتصادی کشور، معرفی پهنه وسیع جذب سرمایه و فرصت‌های سرمایه گذاری در پروژه‌های مسکن و مستغلات در داخل کشور، جذب و هدایت سرمایه‌های داخلی و خارجی، معرفی توانمندی انبوه سازان و شرکت‌های بزرگ فعال در صنعت ساختمان، کمک به شفاف سازی گردش کار و عملکردهای مورد استفاده در بازار ساخت و ساز، ایجاد توازن و پایداری در قیمت ها و کمک به کنترل نرخ املاک و مستغلات کشور، معرفی روش‌های صنعتی سازی و توانمندی آن در ارتقای کیفیت، افزایش سرعت و کاهش هزینه تمام شده، معرفی ابزار و روش‌های نوین فروش در بخش املاک و مستغلات نیز از اولویت‌های برگزاری نمایشگاه است.

    رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران با بیان اینکه در این نمایشگاه مالکان و مدیران پروژه‌های سرمایه‌گذاری با معرفی بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در املاک شرایطی برای عرضه‌ مطلوب املاک با امکان ارزیابی و مقایسه‌ بهتر را فراهم می‌کند، گفت: یکی از عوامل ناپایداری اقتصادی عدم گردش مالی در کشور است و عمده تولیدکنندگان ساختمان در فروش به دلیل نبود مشتری یا بودن مشتری که توانایی ندارد، دچار رکود شده اند، از این رو تسهیلات ویژه ای را برای این بخش در نظر گرفته ایم.

    عقبایی با بیان اینکه این تسهیلات در دو بخش برنامه ریزی شده است، تصریح کرد: یکی تسهیلاتی است که توسط سازندگان در اختیار خریداران با حفظ منافع خریدار قرار می‌گیرد، در بخش دیگر نیز در حال رایزنی با بانک‌های عامل برای ارائه تسهیلات ویژه هستیم.

    به گفته وی، در تهران انبوه سازان اعلام آمادگی کرد‌ه‌اند 400 مجتمع مسکونی که بین یک واحد تا 100 واحد هستند را با تخفیف و به صورت اقساطی برای فروش ویژه ارائه دهند که این از ویژگی‌های نمایشگاه امسال است.

    وی با اشاره به حضور نمایندگانی از کشورهای امارات متحده عربی، ترکیه و چین در این نمایشگاه، اظهار داشت: سومین نمایشگاه املاک و مستغلات از چهارم تا هفتم اسفند ماه سال 1394 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌ المللی تهران برگزار می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو