مدیران خودروعصر اعتبار

۴۳ خانوار نیازمند سمنانی صاحب مسکن شدند

عصر ساختمان-سمنان - مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه ۴۳ خانوار نیازمند سمنانی طی سال جاری صاحب مسکن شدند، گفت: برای خرید و احداث این واحدها بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال هزینه شد.

۴۳ خانوار نیازمند سمنانی صاحب مسکن شدند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبریر «عصر ساختمان» به نقل از خبر گزاری مهر، سید جواد رضوی با تاکید بر اینکه تامین سرپناه برای مددجویان یکی از اولویت های مهم کمیته امداد استان سمنان است، اظهار داشت:  این نهاد با هدف کمک به تامین مسکن نیازمندان طرح رضوان را اجرایی کرده است.

    وی با اشاره به اینکه برای 43 خانواده تحت حمایت در شش ماهه نخست سال‌جاری مسکن مناسب احداث و خریداری شده است، گفت: بیش از ده میلیارد و 300 میلیون ریال بابت احداث و خرید مسکن مددجویان تحت حمایت هزینه پرداخت شده است.

    مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان سمنان با بیان اینکه از 12 هزار و 348 خانوار تحت حمایت، 260 خانوار فاقد مسکن هستند، افزود: منزل های مسکونی 180 خانوار شهری و روستائی نیازمند تعمیر است.

    رضوی گفت: در مدت مشابه سال گذشته تنها 23 واحد مسکونی برای خانواده‌های تحت پوشش خریداری و احداث شده بود که این امر بیانگر توجه بیش از حد کمیته امداد به ایجاد سرپناه برای نیازمندان است.

    وی با بیان اینکه تعمیر، مقام سازی و احداث حمام و سرویس بهداشتی از دیگر خدمات این نهاد به خانواده‌های تحت پوشش است، افزود: در شش ماهه نخست سال گذشته 44 مسکن مددجویی تعمیر، تکمیل و بازسازی شده است.

    مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان سمنان با اعلام اینکه طی شش ماهه اول امسال 135 مسکن مددجویی و فضاهای جانبی آنها تعمیر و بازسازی شده است، گفت: بیش از 12 میلیارد و 891 میلیون ریال بابت تعمیر، مقام سازی و احداث حمام و سرویس بهداشتی مسکن خانواده‌ها هزینه شده است.

    وی، احداث حمام و سرویس بهداشتی را یکی از شاخصه‌های اصلی کمیته امداد برای ارتقای سطح بهداشت خانواده‌های تحت حمایت عنوان کرد و افزود: توجه به سلامت خانواده‌های تحت حمایت از جمله دلایل احداث حمام و سرویس بهداشتی است که تا کنون در قالب این طرح توانسته‌ایم در پیشگیری از بیماری‌های احتمالی و ارتقای سطح سلامت و بهداشت خانواده‌ها گام‌های موثری برداریم.

    رضوی با اشاره به اینکه ارتقای سطح کیفی ساختمان‌ها، رعایت اصول فنی، تهیه نقشه مناسب و نظارت دقیق بر مراحل ساخت منزل های مددجویی از جمله مواردی است که با دقت اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: ایجاد سرپناه و ساخت مسکن برای مددجویان یکی از مهمترین دغدغه‌های این نهاد است تا یکایک خانواده‌های فاقد مسکن مناسب از سرپناهی مستحکم و مقاوم بهره‌مند شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار