مدیران خودروعصر اعتبار

برخی بهره برداران مسکن های مهر تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور دریافت نکرده اند

عصر ساختمان:مدیر کل استاندارد استان زنجان گفت: برخی بهره برداران اعم از مالکان و یا مدیریت های بخش مسکن های مهر در این استان نسبت به دریافت تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور اقدام نکرده اند.

برخی بهره برداران مسکن های مهر تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور دریافت نکرده اند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، داود کارگرزاده، یکی از مشکلات کنونی اداره کل استاندارد استان این است که برخی مالکان مجتمع های مسکونی مهر استان قبل از صدور تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور نسبت به راه اندازی و استفاده آن اقدام می کنند که این وضعیت مشکلات متعددی را ایجاد می کند.
    وی اظهار کرد: بر این اساس مالکان این واحدها تا زمانی که تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور دریافت نکرده اند مجاز به راه اندازی و استفاده آن برای ساکنان مسکن مهر نیستند.
    کارگرزاده افزود: در صورت استفاده مالکان از آسانسورها بدون تاییدهای لازم و در صورت بروز حوادث احتمالی افراد متخلف به مراجع قضائی معرفی می شوند.
    مدیر کل استاندارد استان زنجان با تاکید بر اینکه تذکرات لازم به عوامل و مدیریت های بلوک مجتمع های مسکن های مهر مبنی بر بی توجهی به تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور داده شده است گفت: این موضوع مهم برای پیگیری و توجه بیشتر به اداره کل راه و شهرسازی استان نیز اعلام شده است.
    وی بیان کرد: هر گونه استفاده از آسانسور در مجتمع های مسکونی به ویژه مسکن های مهر منوط به صدور تایید ایمنی و کیفیت از سوی اداره کل استاندارد است.
    کارگرزاده خاطرنشان کرد: طی 9 ماه امسال 305 مورد تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور توسط شرکت های بازرسی تایید صلاحیت شده در این استان صادر شده است.
    هم اکنون چهار شرکت بازرسی در خصوص تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور در این استان فعالیت می کنند و خدمات لازم را به مراجعه کنندگان ارائه می دهند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی