مدیران خودروعصر اعتبار

در دیدار شهردار تبریز با مدیرعامل شرکت هتل‌داری هولدینگ یونیت استانبول انجام گرفت:

بررسی زمینه‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در شهر تبریز

عصر ساختمان- شهردار تبریز در دیدار با مدیرعامل شرکت هتل‌داری هولدینگ یونیت استانبول، با اشاره به زمینه‌های توسعه پروژه‌های گردشگری، خاطرنشان کرد: همکاری مدیریت شهری تبریز با هولدینگ هتل‌داری زمینه‌های موفقیت‌های مهمی برای طرفین، در برنامه گردشگری تبریز ۲۰۱۸ خواهد داشت.

بررسی زمینه‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در شهر تبریز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا،  صادق نجفی در این دیدار خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز در سال‌های اخیر، همکاری‌های گسترده‌ای با فعالان اقتصادی ترکیه داشته و این زمینه ارزشمند را امتیار مهم برنامه‌های گردشگری 2018 می‌داند؛ در این راستا، ظرفیت‌های خواهرخواندگی تبریز و استانبول، علاوه‌بر مراودات شهروندی، می‌تواند حامل فرصت‌های مهم اراتباطات سرمایه‌گذاری شود.

    وی یادآور شد: کلان‌شهر تبریز امروز در عرصه‌های مهم بین‌المللی  دارای موفقیت‌های چشمگیر بوده و علاقمند است با تکیه بر سرمایه‌گذاری‌های حوزه گردشگری این مسیر را همچنان تداوم ببخشد.

    شهردار تبریز خاطرنشان کرد: تسهیلاتی که شهرداری تبریز برای توسعه مراکز اقامتی و هتل‌های مجهز، منظور کرده، بستر مهمی است که می‌تواند مورد توجه هولدینگ‌های معتبری چون یونیت استانبول قرار بگیرد.

    محمت کیکلار، مدیرعامل شرکت هتل‌داری هولدینگ یونیت استانبول نیز در این دیدار، زمینه‌های گردشگری تبریز را ارزشمند توصیف کرد و افزود: شرکت هتل‌داری هولدینگ یونیت استانبول، سرمایه‌گذاری به ارزش 5 میلیارد دلار را در ایران هدفگذاری کرده و بخشی از رویکردهای خود را معطوف همکاری با زمینه‌های گردشگری شهر تبریز ساخته‌است.

    وی اظهار امیدواری کرد همکاری طرفین، زمینه توسعه مراکز اقامتی و گردشگری در تبریز را فراهم کند.

    رئیس کمسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این دیدار گفت: تصمیم گیری درحوزه جذب سرمایه گذاری خارجی یکی از اولویت های اول شورای اسلامی شهر تبریز است و در این حوزه شهرداری تبریز اقدامات ویژه ای انجام داده است.

    اسماعیل چمنی ادامه داد: سرمایه گذاران حوزه گردشگری بدون پرداخت عوارض می توانند در تبریز سرمایه گذاری کنند و از این تسهیلات ویژه بهره مند شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار