مدیران خودروعصر اعتبار

پیشرفت ۹۰ درصدی مسکن مهر

عصر ساختمان- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: درحال حاضر در کل کشور حدود ۹۰ درصد از پروژه مسکن مهر به اتمام رسیده است و در برخی شهرهای جدید هنوز متقاضیان برای اسکان مراجعه نکردند.

پیشرفت ۹۰ درصدی مسکن مهر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از میزان، محسن نریمان در برنامه روی خط خبر در خصوص وضع اجرای طرح مسکن به مهر در شهرهای جدید اظهار کرد: در حاضر 400 هزار واحد در کل کشور درحال آماده‌سازی است که عمده آنها در اطراف شهر تهران قرار دارد.

    وی در خصوص تعداد مسکن های ساخته شده در اطراف تهران گفت: در حال حاضر در شهر جدید پرند 95 هزار واحد، پردیس 80 هزار واحد، هشتگرد 40 هزار واحد و شهر جدید اندیشه 3 هزار واحد در حال ساخت است.

    معاون وزیر راه و شهرسازی پیشرفت کلی مسکن مهر در کشور را حدود 90 درصد اعلام کرد و گفت: آماده سازی مسکن‌ مهر در برخی شهرهای جدید مانند اندیشه به 97.6 درصد رسیده و تا پایان سال جاری به 100 درصد خواهد رسید.

    برخی شهرهای جدید برای اجرای مسکن مهر را این‌گونه بیان کرد: در حال حاضر مهاجران و امیرکبیر در استان مرکزی، در سمنان در منطقه ایوانکی، شیرین شهر و رامین در خوزستان، فولادشهر و مجلسی در اصفهان و سهند در آذربایجان شرقی در حال ساخت است.

    نریمان با بیان پردیس به عنوان مهمترین مکان اجرای مسکن مهر خاطرنشان کرد: از یک ماه گذشته در شهرجدید پردیس حدود 4 هزار و 500 واحد آماده تحویل به متقاضیان است اما هنوز متقاضیان برای اسکان مراجعه نکردند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی