مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس مجمع خیرین مدرسه‎ساز کشور خبر داد:

احداث ۳۵ درصد مدارس کشور به همت خیرین مدرسه‎ساز

عصر ساختمان- رئیس مجمع خیرین مدرسه‎ساز کشور گفت: تاکنون از مجموع واحدهای آموزشی احداث شده در سراسر کشور، ۳۵ درصد مدارس به همت خیرین مدرسه‎ساز ساخته شده است.

احداث ۳۵ درصد مدارس کشور به همت خیرین مدرسه‎ساز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، محمدرضا حافظی اظهار کرد: این فضاهای آموزشی بر اساس نیاز در شهرها و روستاهای گستره ایران اسلامی با همت خیرین مدرسه‎ساز احداث شده است.

    وی عنوان کرد: در حال حاضر 650 هزار خیر مدرسه‎ساز در داخل و یکهزار خیر دیگر از سراسر جهان در این امر خیر و خداپسندانه مشارکت دارند.

    رئیس مجمع خیرین مدرسه‎ساز کشور تاکید کرد: افراد نوع‎دوست با علاقه وافر در این صحنه مقدس حضور دارند و سرمایه‎گذاری می‎کنند، تا به خوبی سهم و نقش خود را در برآورده کردن نیاز کشور در حوزه واحدهای آموزشی ایفا کنند.

    حافظی با اشاره به اینکه اثر وجودی خیرین مدرسه‎ساز در شهرها و روستاهای استان‎های مختلف کشور به خوبی مشهود و ملموس است، تصریح کرد: نیک اندیشان فعال در این بخش هر جا که احساس نیاز می‎کنند، حضوری موثر و اثربخش دارند.

    وی با متفاوت خواندن مبالغ مورد نیاز برای احداث یک واحد آموزشی، گفت: میزان اعتبار لازم برای این منظور بین چند صد هزار تا بالغ بر 9 میلیارد تومان در نوسان است.

    رئیس مجمع خیرین مدرسه‎ساز کشور در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: تشکل‎هایی در شهرستان بروجرد با هدف مشارکت و ایفای نقش در عمران و آبادانی این شهرستان تشکیل می‎شوند.

    حافظی با اشاره به اینکه هیچ کار خیری منافی کار خیر دیگر نیست، بیان کرد: باید با حرکت در زمینه‎های مختلف در راستای توسعه و پیشرفت حرکت و تلاش کنیم.

    وی عنوان کرد: در این راستا با ایجاد انگیزه در بین افراد خیر و نیک‎اندیش و فراهم کردن زمینه مشارکت و همراهی آنها، تشکل‎هایی با هدف عمران و آبادانی شهرستان بروجرد تشکیل می‎شوند.

    گفتنی است، مجامع خیرین مدرسه‎ساز و سلامت با فعالیت در خور توجه در شهرستان بروجرد بخش قابل توجهی از نیاز مردم این شهرستان در حوزه‎های یاد شده را مرتفع کرده‎اند و با جلب کمک‎های خیرین اهداف بزرگتری را دنبال می‎کنند.

    لازم به ذکر است، با وجود ماهیت زلزله‎خیز بودن شهرستان بروجرد بسیاری از مدارس شهری و روستایی آن فرسوده و نیازمند بازسازی هستند و بی‎شک با مشارکت خیرین مدرسه‎ساز می‎توان به این نیاز مبرم جامعه دانش‎آموزی بالغ بر 50 هزار نفری این شهرستان به خوبی پاسخ گفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار