مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس اداره عمران راه و شهرسازی قزوین:

شرایط دریافت تسهیلات اعطایی کم بهره در بافت های فرسوده اعلام شد

عصر ساختمان- رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی قزوین جزییات تسهیلات اعطایی کم بهره در بافت های هدف بازآفرینی شهر را تشریح کرد.

شرایط دریافت تسهیلات اعطایی کم بهره در بافت های فرسوده اعلام شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، رافع ناصری فر اظهار کرد: قرار داشتن ملک در محدوده محلات مصوب، واقع شدن ملک در محدوده پروژهای بهسازی و نوسازی اولویت دار و تجمیع پلاک از جمله شرایط دریافت تسهیلات 4 تا 7 درصدی نوسازی و بهسازی بافتهای فرسوده است.

    وی گفت: به متقاضیانی که قصد نوسازی و بهسازی از طریق تجمیع پلاک در بافتهای فرسوده و محلات هدف بازآفرینی را دارند، تسهیلات کم بهره ودیعه اسکان موقت پرداخت می شود.

    وی افزود: تسهیلات پرداختی جهت احیا، بهسازی و نوسازی برای هر پلاک در شهر قزوین 150 میلیون ریال و در سایر شهرستانهای استان 100 میلیون ریال، با نرخ سود 7-4 درصد می باشد که از طریق بانک توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید پرداخت می شود.

    رئیس عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی درباره شرایط دریافت این تسهیلات عنوان کرد: قرار داشتن ملک در محدوده محلات مصوب، واقع شدن ملک در محدوده پروژهای بهسازی و نوسازی اولویت دار و دارای جابه جایی در طول مدت اجرا و همچنین واقع شدن زمین در طرح تعریض و بازگشایی معابر از جمله شرایط دریافت این تسهیلات است.

    ناصری فر اضافه کرد: این تسهیلات به مالکینی که تاکنون از وام استفاده نکرده ولی قصد نوسازی بر اساس پروانه دریافتی را دارند و همچنین متقاضیان معرفی شده به بانک جهت دریافت تسهیلات بهسازی و نوسازی که دوره مشارکت مدنی آنها به اتمام نرسیده است، پرداخت می شود.

    ناصری فر درباره اولویت های دریافت این تسهیلات گفت: متقاضیانی که حداقل دو پلاک را با یکدیگر تجمیع کنند و همچنین تعاونی ها، انبوه سازان و صندوق های حمایتی در اولویت اعطای وام هستند.

    رئیس اداره عمران و بهسازی شهری با بیان اینکه یکی از موراد مهم در دریافت این تسهیلات تاریخ تشکیل پرونده متقاضیان است، یادآور شد: کسانی که تمایل به مشارکت نداشته و خود اقدام به نوسازی و بهسازی می کنند نیز می توانند از این تسهیلات بهرمند شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی