مدیران خودروعصر اعتبار

نجات جان ۵ شهروند قمی از میان آتش

عصر ساختمان- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: در حادثه‌ آتش‌سوزی که بامداد امروز در یک آشپزخانه رخ داد، ۵ شهروند قمی محبوس شده میان آتش با حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی نجات پیدا کردند.

نجات جان ۵ شهروند قمی از میان آتش
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل ازخبرگزاری فارس، عباس جعفری امروز  با اشاره به وقوع یک حادثه آتش‌سوزی در شهر اظهار کرد: با اعلام این حادثه نیروهای آتش‌نشانی به سرعت خود را به محل حادثه رسانده تا خدمات رسانی به شهروندان را داشته باشند.

    وی با اشاره به جزئیات این حادثه گفت: با اعلام آتش‌سوزی در آشپزخانه موکب حضرت معصومه(س) در کوی 39 خیابان امامزاده ابراهیم(ع) به مرکز فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در حدود ساعت دو بامداد بلافاصله سه خودروی عملیاتی به محل اعزام شد.

    مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به مسکونی بودن ساختمان دچار حریق شده و محبوس شدن تعدادی از شهروندان در آن گفت: با حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی در محل حادثه و مشاهده و بررسی جزئیات ساختمان و با توجه به مسکونی بودن آن، مشخص شد که پنج نفر از شهروندان در داخل طبقات فوقانی محبوس شده‌اند.

    وی با تاکید بر استفاده از نردبان ویژه نجات از طبقات در این عملیات تصریح کرد: همزمان با عملیات اطفای حریق با استفاده از نردبان بلند نجات، افراد محبوس شده در طبقات فوقانی از داخل ساختمان خارج شدند.

    جعفری ادامه داد: پس از عملیات اطفای حریق و نجات جان پنج شهروند قمی، حدود ساعت پنج، عملیات به طور کامل به اتمام رسید و محل حادثه توسط نیروهای آتش‌نشانی ایمن سازی شد.

    وی با اشاره به علت وقوع این حادثه خاطرنشان کرد: در این حادثه ظروف یکبار مصرف پلاستیکی و روغن نباتی انبار شده در آشپزخانه طعمه حریق شده و موجب ایجاد دود و شعله بسیار سنگین در محل حادثه شده بود.

    مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با تاکید بر اینکه علت بروز این حادثه در دست بررسی است، تصریح کرد: از شهروندان درخواست داریم با رعایت موارد ایمنی و استفاده از دستگاه‌ها و لوازم استاندارد در منازل و آشپزخانه‌ها، ایجاد هرگونه حادثه و آتش‌سوزی را به حداقل رسانده و از خطرات احتمالی جلوگیری کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار