مدیران خودروعصر اعتبار

آپاداناسرام بزرگترین کارخانه کاشی و سرامیک خاورمیانه

عصر ساختمان: آپاداناسرام بزرگترین کارخانه کاشی و سرامیک خاورمیانه ، با وسعتی در حدود ۱۳۰ هکتار با استفاده از تکنولوژی روز دنیا توانایی ظرفیت اسمی تولید ۳۰ میلیون متر مربع انواع کاشی را دارد.

آپاداناسرام بزرگترین کارخانه کاشی و سرامیک خاورمیانه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱:۰۰
  • طرح پاسارگاد
  • آپاداناسرام بزرگترین کارخانه کاشی و سرامیک خاورمیانه
  • طرح کلاسیک
  • آپاداناسرام بزرگترین کارخانه کاشی و سرامیک خاورمیانه
  • آپاداناسرام بزرگترین کارخانه کاشی و سرامیک خاورمیانه

به گزارش «عصر ساختمان»، مجتبی شیرالی ، مدیر عامل شرکت آپاداناسرام گفت: این شرکت در سال 81  با نام شرکت آپاداناسرام (سهامی خاص) تاسیس شده است.  
وی درباره تخصص و توانایی تولید این کارخانه عنوان کرد:  عملیات اصلی این  شرکت تولید انواع مختلف کاشی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا است و همچنین ظرفیت اسمی شرکت تولید 30 میلیون متر مربع انواع کاشی دیواری لعابدار دوبار پخت، کاشی پرسلانی بدون لعاب (کاشی گرانیتی) و کاشی پرسلانی لعابدار است و آپاداناسرام با تولید این حجم کاشی در بین بزرگترین تولیدکنندگان جهانی کاشی قرار خواهد گرفت و با اجرای طرح توسعه قادر به تولید 50 میلیون متر مربع کاشی در سال خواهد بود.
مجتبی شیرالی به موضوع فعالیت شرکت آپاداناسرام اشاره کرد و گفت: این شرکت به تولید کاشی و سرامیک درانواع لعاب و رنگ ،ایجاد و تاسیس کارخانجات تولید کاشی و سرامیک اعم از کاشی دیواری، کاشی کف، کاشی پرسلانی و کاشی تزیینی، انواع لعاب و رنگ و فرآورده های مشابه، تهیه و تامین کلیه مواد، وسایل و ماشین آلات مورد نیاز این صنایع از داخل و خارج کشور، اکتشاف، استخراج و بهره برداری از معادن مورد نیاز،اکتشاف و استخراج و بهره برداری از کلیه مواد مورد نیاز این صنعت از قبیل سیلیس، فلدسپار و کائولین و سایر خاک های صنعتی و فرآوری آنها به منظور تولید خاک های دانه بندی شده و فرموله شده می پردازد.
مدیر عامل آپاداناسرام در خصوص تاسیس شرکت های جدید یا سهیم شدن در شرکت های موجود بیان کرد: در جهت تعقیب اهداف شرکت و به طور کلی انجام کلیه عملیات و معاملات مجاز تولیدی و بازرگانی و صنعتی که به طور مستقیم یا غیر مستقیم با تمام و یا هریک از اهداف پیش روی این شرکت مربوط بوده است این مجموعه برای آن برنامه کاربردی در نظر گرفته است. 
وی در ادامه به برنامه های مشارکتی این شرکت اشاره کرد و گفت: مشارکت در سایر شرکت ها از طریق تاسیس یا تعهد سهام شرکت های جدید یا خرید یا تعهد سهام شرکت های موجود انجام می شود. به طور کلی شرکت می تواند به کلیه عملیات و معاملات مالی و تجاری و صنعتی که به طور مستقیم یا غیر مستقیم به تمام و یا هریک از موضوعات مشروحه فوق مربوط باشد مبادرت کند.
مجتبی شیرالی در خصوص ظرفیت و انواع تولیدآپاداناسرام گفت: برای شرکت سه گروه محصول کاشی پرسلانی لعابدار، کاشی پرسلانی بدون لعاب و کاشی دیواری لعابدار دوبار پخت با ظرفیت تولید 10،000،000 متر مربع در سال در نظر گرفته شده است.  
مدیر عامل آپاداناسرام تصریح کرد: محصولات کاشی آپاداناسرام به سه دسته اصلی تقسیم می شود دو نوع کاشی پرسلانی و یک نوع کاشی دیواری لعابدار .
وی در ادامه گفت: کاشی های پرسلانی لعابدار بعد از پرس وارد خشک کن شده تا استحکام مناسب برای ادامه مسیر تولید داشته باشند و سپس وارد خط لعاب شده و تحت افکت های خاصی مانند لعاب تر، خشک و چاپ های رنگی ویژه قرار گرفته و در نهایت وارد کوره پخت می شود.
شیرالی در خصوص کاشی های پرسلانی یا همان کاشی های گرانیتی افزود:این گروه کاشی بعد از پرس وارد خشک کن شده و مستقیما پس از آن به کوره های پخت وارد می شوند و سپس وارد خط پولیش شده تا سطح آنها مناسب تر و براق تر شود.
وی درمورد کاشی دیواری لعاب دار دوبار پخت گفت: این نوع کاشی ها بنا به طرح نیاز به پخت سوم و چهارم هم دارند و در دمای 950 تا 1080درجه پخته می شوند.

 

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار