مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل سازمان انرژی‌های نو ایران:

ایران می‌تواند به هاب منطقه در صادرات انرژی تبدیل شود

عصر ساختمان- مدیرعامل سازمان انرژی‌های نو ایران (سانا) گفت: ایران در منطقه از نظر تولید انرژی جایگاه ویژه‌ای دارد و ما می‌توانیم با توسعه روابط و استفاده از خلاقیت‌ شرکت‌های مختلف داخلی تبدیل به هاب منطقه در صادرات انرژی و تکنولوژی تبدیل شویم.

ایران می‌تواند به هاب منطقه در صادرات انرژی تبدیل شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، سیدمحمد صادق‌زاده در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه صنعت برق ایران گفت: تأثیر نمایشگاه‌ها عمدتاً در بلندمدت نمایان می‌شود و یکی از تأثیرهای خوب آن، می‌تواند توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر در ایران باشد.

    وی با بیان این مطلب اظهار داشت: خوشبختانه در نمایشگاه شانزدهم شاهد حضور شرکت‌های خارجی بیشتر و البته با قدرت فنی بالاتر و تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر نسبت به سال‌های قبل هستیم.

    وی افزود: تأثیر نمایشگاه‌ها عمدتاً در بلندمدت خود را نشان خواهد داد و ما امیدواریم یکی از تأثیرات خوب آن، توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر در ایران باشد.

    صادق زاده تصریح کرد: صنعت برق یک صنعت زمان‌بر است و نباید انتظار داشت که اگر در یکسال 30 درصد مشارکت شرکت‌های مختلف داخلی و خارجی در نمایشگاه افزایش یافت به همان نسبت نیز قراردادهایی میان شرکت‌های داخلی و خارجی برای اجرای پروژه‌های این صنعت منعقد شود.

    صادق‌زاده گفت: با این وجود، نمایشگاه برای آشنایی صنعت برق کشور با جدیدترین فناوری های این صنعت و همچنین تبادل تجربیات این شرکت‌ها با هم بسیار مفید خواهد بود و ما شاهد رونق بیشتری در صنعت برق خواهیم بود.

    وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه ایران در منطقه از نظر تولید انرژی جایگاه ویژه‌ای دارد و ما می‌توانیم با توسعه روابط و استفاده از خلاقیت‌ شرکت‌های مختلف داخلی تبدیل به هاب منطقه در صادرات انرژی و تکنولوژی تبدیل شویم.

    رئیس سازمان انرژی‌های نو ایران در پایان تأکید کرد: برگزاری این نمایشگاه‌ها به معنای تبدیل ایران به هاب انرژی در منطقه نیست، اما برگزاری این نمایشگاه بیانگر شیب حرکت به این سمت است و بسیار می‌تواند در این امر راهگشا باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو