مدیران خودروعصر اعتبار

راهنمای خرید شیر آلات

عصر ساختمان- اگر قصد خرید شیر آلات منزل را دارید این مطلب را از دست ندهید.

راهنمای خرید شیر آلات
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شیرآلات بهداشتی شامل شیرآلات ظرفشویی،شیرآلات روشویی و شیرآلات حمام و شیرآلات توالت می باشد. اگر قصد خرید شیرآلات را دارید مطلب زیر راهنمای شما در این مسیر است.

    انواع شیرآلات

    شیر آلات مدل تک اهرمی: اهرم را به یک طرف برای آب داغ و به طرف دیگر برای آب سرد حرکت می دهیم حد وسط دمای متوسط آب است.

    شیر آلات مدل دو فلکه ای: همان مدل قدیمی و سنتی با دو دسته جداگانه باری آب گرم و سرد است.امروزه دیگر استفاده از این نوع از شیرآلات مرسوم نیست و فقط مدل های لوکس و مسی یا برنزی آن که موجود است.

    شیر آلات سنسوردار یا چشمی

    استفاده از شیرآلات مدل دو فلکه ای سخت تر از مدل اهرمی است و نصب آن نیز مشکل تر است، شیر آلات اهرمی قابلیت تنظیم راحت آب را دارند و هم چنین به علت اینکه راحت تر باز و بسته می شوند کاهنده مصرف آب است و از لحاظ بهداشتی نیز بهتر از مدل دو فلکه است .

    شیر آلات سنسور دار نوع جدید شیرآلات است که از لحاظ قیمتی بالا بوده اما کاهنده واقعی در مصرف آب است و همچنین کاملا بهداشتی است زیرا هیچ گونه تماسی با دسته شیر رخ نمی دهد.

    نکته مهم در شیرآلات کیفیت آبکاری شیر است زیرا بقیه موارد قابل تعمیر است. برای آبکاری از فلزاتی مانند برنج، برنز، مس و استیل استفاده می شود که معمول ترین آن استیل است اما بهترین نوع آبکاری موجود در بازار آبکاری معروف به PVD است که در برابر زنگ زدگی ،ساییدگی و خوردگی مقاوم است.

    اگر شیر آلات را از لحاظ ساختمان آن بررسی کنیم شیرآلات شامل دو بخش دسته یا اهرم و قسمت داخلی شیر که به آن کارتیج می گویند تقسیم می شود. قبل از خرید شیر آلات بهتر است از کیفیت آن و همچنین ضمانت نامه و خدمات پس از فروش شرکت مربوطه اطمینان حاصل کنیم چرا که اگر کارتیج و یا بخشی دیگر از شیر آلات خراب شد نیازی به عوض کردن کل آن نداشته یاشیم. بازار های شیرآلات در تهران واقع در خیابان بنی هاشم ،سهرودی شمالی و همچنین خیابان شیراز است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار