مدیران خودروعصر اعتبار

با مشارکت خیران؛

مشکل مسکن نیازمندان استان بوشهر تا ۳ سال آینده برطرف می‌شود

عصر ساختمان- رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تلاش می‌شود تا سه سال آینده با مشارکت خیران مشکل مسکن نیازمندان استان بوشهر برطرف شود.

مشکل مسکن نیازمندان استان بوشهر تا ۳ سال آینده برطرف می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از مهر، پرویز فتاح در دیدار با استاندار بوشهر با بیان اینکه کمیته امداد استان بوشهر در راستای خدمات‌رسانی و توانمندی سازی مددجویان فعالیت مطلوبی داشته است اظهار داشت: با توجه به ظرفیت  اقتصادی و کشاورزی استان بوشهر انتظار از کمیته امداد این استان در فراهم شدن طرح‌های اشتغال‌زایی بیشتر است.

    وی با بیان اینکه شش درصد جمعیت استان بوشهر زیرپوشش کمیته امداد است افزود: این آمار برای استانی که دارای ظرفیت‌های مهم اقتصادی بالا و ملی دارد زیبنده نیست که در این راستا طرح‌های حمایتی و اشتغال‌زایی در استان بوشهر برای کاهش افراد زیرپوشش، اجرایی شده است.

    رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از کاهش افراد زیرپوشش کمیته امداد استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: با توانمندسازی مددجویان این نهاد و فراهم شدن طرح‌های اشتغال‌زایی امسال 6.5 درصد از جمعیت مددجوی استان بوشهر از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شدند.

    فتاح با تاکید بر توسعه طرح‌های اشتغال‌زایی در جمعیت مددجویی استان بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده تا 2 سال آینده آمار مددجویان زیرپوشش کمیته امداد استان بوشهر به شدت کاهش می‌یابد چراکه بخش اعظمی از افراد زیر پوشش به استقلال اقتصادی دست می‌یابند.

    وی با تاکید بر پرداخت تسهیلات اعتباری اشتغال‌زایی به مددجویان به صورت هدف‌دار بیان کرد: وام‌های اشتغال‌زایی برای ایجاد اشتغال مددجویان باید هدف‌دار پرداخت شود تا افراد مورد نظر بتوانند از این تسهیلات با ایجاد شغل به استقلال اقتصادی دست یابند.

    رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه رویکرد کمیته امداد امسال خروج محور مددجویان است تاکید کرد:در راستای توانمندسازی اقتصادی و معیشتی مددجویان کمیته امداد، این نهاد با رویکرد خروج محور مددجویان از چرخه حمایتی فعالیت می‌کند.

    فتاح با بیان اینکه شش درصد از جمعیت زیرپوشش کمیته امداد امسال از چرخه حمایتی خارج می‌شوند گفت: تامین مسکن مددجویان و نیازمندان از دیگر تاکیدات این نهاد حمایتی است که در این راستا همه نیازمندان صاحب مسکن می‌شوند.

    وی با اشاره به اجرای طرح‌های مسکن روستایی ویژه نیازمندان روستایی استان بوشهر افزود: امسال  هزار و 121 مسکن روستایی ویژه نیازمندان با مشارکت سپاه استان بوشهر عملیات ساخت آن آغاز شده که نقش مهمی در تامین منزل نیازمندان دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار