مدیران خودروعصر اعتبار

معاون فنی و توسعه شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی:

پروژه آبرسانی به مساکن مهر گلشهر در حال اجراست

عصر ساختمان- معاون فنی و توسعه شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: پروژه تامین آب و آبرسانی به مساکن مهر گلشهر جهت آبرسانی به ۴۳۰۲ خانوار در حال اجرا است.

پروژه آبرسانی به مساکن مهر گلشهر در حال اجراست
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از مهر، بهرام کافی مولا در جریان بازدید از معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از طرح های آبرسانی ارومیه افزود: احداث خط انتقال به طول 1.5کیلومتر، احداث یک مخزن آب پنج هزار مترمکعبی و شبکه توزیع داخلی اصلی و فرعی به طول نزدیک به 11 کیلومتر و ایستگاه پمپاژ گلشهر واقع در تصفیه خانه آب شماره 2 ارومیه برای تامین آب مساکن مهر گلشهر به میزان 140 لیتردرثانیه در دست اجرا است که پیشرفت فیزیکی متوسط نزدیک به 78 درصد دارد.

    معاون فنی و توسعه شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی ادامه داد: برای اجرای این طرح تا سال 94 بیش از 25 میلیارد ریال هزینه شده است و در سال جاری نیز 14 میلیارد ریال دیگر نیز تصویب شد.

    وی در ادامه در بازدید معاون امور عمرانی استاندار از پروژه تامین آب و آبرسانی به مساکن مهر طرزیلو نیز گفت: این پروژه نیز برای آبرسانی به 1304 خانوار شامل احداث خط انتقال بطول 3.98 کیلومتر، یک واحد مخزن آب 5000 مترمکعبی، حفر و تجهیز، احداث اتاقک سرچاهی، محوطه سازی و نیرورسانی یک حلقه چاه و احداث شبکه توزیع داخلی بطول 3 کیلومتر درحال اجرا است که تاکنون 95 درصد پیشرفت دارد.

    وی اعتبار هزینه شده در این طرح را 24 میلیارد و 853 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در سال 95 نیز 2 میلیارد و 654 میلیون ریال تصویب شده است.

    کافی مولا در ادامه به پروژه تامین آب و آبرسانی به زمین های توحید ارومیه نیز اشاره ای کرد و گفت: زمینهای توحید شامل چند تعاونی مسکن و ساکنان منطقه ای به مساحت افزون بر 223 هکتار در ارتفاعات جنوب شرقی ارومیه است که پیش¬بینی مصرف 5650 خانوار و جمعیت 27560 نفر می شود.

    وی ادامه داد: نیاز آبی ساکنان تحت پوشش این طرح 177 لیتردر ثانیه است که برای تامین آن احداث خط انتقال و شبکه توزیع در مجموع به طول 60 کیلومتر، احداث 2 واحد مخزن ذخیره هرکدام به حجم5000 مترمکعب و 2 واحد ایستگاه پمپاژ با سرعت قابل قبولی در حال انجام است.

    معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی عصر پنجشنبه به همراه جمعی از مدیران اجرایی استان به منظور بررسی و آشنایی از آخرین وضعیت طرح های عمرانی از طرح های آبرسانی شهر ارومیه بازدید و دستورات لازم برای تسریع در روند اجرای آنها دستورات لازم را صادر کرد.

    پروژه آبرسانی به تعاونیهای مسکن گلشهر و طرزیلوی ارومیه و پروژه تامین و آبرسانی به تعاونیهای واقع در زمینهای توحید در این یازدید مورد بررسی قرار گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو