مدیران خودروعصر اعتبار

نامه وزیر راه و شهرسازی برای افزایش ۱۰ میلیونی سقف تسهیلات مسکن مهر

عصر ساختمان- معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه آخوندی در نامه‌ای به دولت درخواست افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر از ۳۰ میلیون به ۴۰ میلیون تومان را کرده است گفت: دریافت آورده از متقاضیان برای کاهش فشار بر آنها تدریجی و براساس پیشرفت فیزیکی خواهد بود.

نامه وزیر راه و شهرسازی برای افزایش ۱۰ میلیونی سقف تسهیلات مسکن مهر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از فارس ، محسن نریمان در پاسخ به این سؤال که ظاهراً در یکی از اظهارات خود اعلام کرده‌اید که کمیسیون اصل موافق افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر از 30 میلیون تومان به 40 میلیون تومان است، گفت: براساس مصوبه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، این کمیسیون از دولت درخواست افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر از 30 میلیون تومان به 40 میلیون تومان را ارائه کرده است.

    وی افزود: اما قبل از این مصوبه، آخوندی وزیر راه و شهرسازی در نامه‌ای درخواست افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر از 30 میلیون تومان به 40 میلیون تومان را آن هم برای شهر جدید پردیس به دولت ارائه کرده بودند.

    نریمان با اشاره به اینکه چون شهر جدید پردیس به هر حال مشکلات زیادی دارد و باید دستگاه‌های ذیربط و خدمات‌رسان باید با وزارت راه و شهرسازی همکاری بیشتری داشته باشند، گفت: اینکه پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکن مهر در شهر پردیس از 35 درصد به 80 درصد رسیده است، نشان می‌دهد که می‌توانیم آن را هر چه سریع‌تر و با کمک تمام دستگاه‌ها به 100 درصد برسانیم.

    مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در پاسخ به این سؤال که بعد از اعلام قطعی قیمت‌ مسکن مهر در شهر پردیس اعتراضات زیادی به وقوع پیوست، آیا برای اینکه فشار کمتری به متقاضیان وارد شود برنامه‌ای دارید، اظهار داشت: به هر حال باید متقاضیان مسکن مهر در فاز 8 این را به خوبی درک کنند که قیمت واحدهای مسکن مهر در فاز 8 که متراژ آنها 135 متر است، باید با قیمت واحدهایی که متراژ آنها 70 متر است متفاوت باشد پس برای کاهش فشار به این متقاضیان، دولت بخش‌های آماده‌سازی و محوطه‌سازی این واحدها را خود متقبل خواهد کرد.

    نریمان ادامه داد: به هر حال سازنده‌ها برای اجرای کار نیازمند پول هستند و این پول‌ها را نیز باید متقاضیان به موقع پرداخت کنند تا هر چه سریع‌تر واحدها به اتمام برسد، به همین دلیل درصدد هستیم که آورده متقاضیان را که به حساب خودشان واریز می‌شود، به تدریج و متناسب با پیشرفت فیزیکی از آنها دریافت شود.

    معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: هزینه این تجمعات که در برخی مواقع صورت می‌گیرد، از سوی برخی بنگاه‌های مسکن و برخی افراد سودجو صورت می گیرد که شاید برخی از آنها 40 واحد مسکن مهر دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو