مدیران خودروعصر اعتبار

۹۰ درصد واحدهای مسکن مهر در شهرهای جدید تکمیل شده است

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: تاکنون نزدیک به ۹۰ درصد از واحدهای مسکن مهر در شهرهای جدید تکمیل شده است و به طور قطع همه پروژه‌ها بزودی تکمیل و در شرایطی مطلوب به متقاضیان تحویل داده می شود.

۹۰ درصد واحدهای مسکن مهر در شهرهای جدید تکمیل شده است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا ، «محسن نریمان» مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید افزود: باید به این موضوع توجه کرد که در برخی موارد، فقط یک بی ‌سلیقگی و شلختگی در اجرای پروژه‌ها، همه اقدامات مثبت یک شرکت را زیرسؤال می‌برد به همین دلیل باید در اجرای همه بخش‌های اجرایی هرچند کوچک و کم‌هزینه نهایت دقت را به کار بریم.
    مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با بیان اینکه برخی مشکلات در حوزه مسکن مهر در حیطه مسئولیت‌های وزارت راه و شهرسازی نیست، گفت: جدا از این مشکلات، برای رفع مسائلی که تحت وظایف ما بوده و وزارت راه و شهرسازی باید آنها را انجام دهد، باید نهایت تلاش و دقت خود را به کار گیریم.
    به گفته وی، در پیشبرد پروژه‌های مسکن مهر باید از فکر و ایده‌ای منسجم و متمرکز در سیستم مدیریتی برخوردار باشیم و پروژه‌هایی که فقط بخش ناچیزی از تکمیل آنها باقی‌مانده است باید در اولویت قرار گرفته و هرچه زودتر به پایان برسند.
    مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید تاکید کرد: بدون شک همه باید تلاش خود را به کار گرفته و در این راه از همه منابع داخلی خود استفاده می‌کنیم تا هرچه زودتر این پروژه‌ها به سرانجام برسد.
    نریمان تأکید کرد: اگر سایر دستگاه‌های متولی، همکاری خود با شرکت عمران شهرهای جدید را داشته باشند به طور قطع مشکلات پردیس نیز رفع خواهد شد.
    وی خاطرنشان ساخت: با وجود اینکه برای ساخت واحدهای شهر جدید پردیس مشکلات زیادی از جمله تأمین آب، منابع ذخایر آب، شکافتن کوه و دیوارهای حائل داریم اما با همکاری به موقع دستگاه‌ها می‌توانیم این پروژه سنگین را تمام و مشکلاتش را برطرف کنیم.
    معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه افزود: طبق گزارش ارائه شده در کمیسیون اصل 90، همه دستگاه‌های متولی باید در اجرای پروژه مسکن مهر به یاری وزارت راه و شهرسازی بیایند و تسهیلات 300 میلیون ریالی به 400 میلیون ریالی تغییر یابد؛ ما با برخورداری از این دوعامل کمک ‌رسان و همچنین منابع داخلی خود به طور قطع می‌توانیم سرانجامی خوش در شهر جدید پردیس شاهد باشیم.
    نریمان در پایان اعلام کرد که گزارش کمیسیون اصل 90 به روشنی نشان‌دهنده مشکلات موجود در حوزه مسکن مهر بوده و راهکارهای خوبی را در این بخش ارائه کرده است. خوشبختانه در این بخش با وجود مشکلات، از آمار بسیار خوبی برخورداریم که افتتاح 64 مدرسه از جمله آن است در حالی که در دولت پیش، فقط 9 مدرسه افتتاح و در اختیار سایت‌های مسکن مهر قرار گرفت.
    گفتنی است ،در پروژه مسکن مهر، ساخت بیش از 2 میلیون 215 هزار واحد مسکن مهر در سطح کشور در نظر گرفته شده است که از این تعداد تاکنون بیش از یک میلیون و 900 هزار واحد مسکونی به متقاضیان واگذار شده و در شهر جدید پردیس نیز که پروژه آن با تاخیر آغاز شده بیش از 100 هزار واحد مسکن مهر در دست ساخت است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی