مدیران خودروعصر اعتبار

اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی:

خراسان شمالی توانمندی های گردشگری خود را در نمایشگاه کیش عرضه کرده است

عصر ساختمان- اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی اعلام کرد: این اداره کل توانمندی های استان را در هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و سومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی 'کیش اینوکس ۲۰۱۶ عرضه کرده است.

خراسان شمالی توانمندی های گردشگری خود را در نمایشگاه کیش عرضه کرده است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا ، از آنجایی که گردشگری اولویت جدی توسعه استان ما است باید از هر فرصتی برای طرح و معرفی فرصت های سرمایه گذاری گردشگری استفاده کرد و لذا اداره کل با غرفه مناسبی در نمایشگاه کیش شرکت کرده است.
    قدیر افروند خاطر نشان کرد:اداره کل خراسان شمالی در شمار معدود ادارات کل سازمان است که در این نمایشگاه شرکت کرده و نفس این حضور را فرصت ارزشمندی می داند.
    وی گفت: ما سعی خواهیم کرد ضمن معرفی شایسته ظرفیت ها و توانمندی ها وفرصت های سرمایه گذاری گردشگری کشور ، از حضور سرمایه گذاران و علاقه مندان سرمایه گذاری داخلی و خارجی در نمایشگاه نهایت استفاده را خواهیم برد.
    وی افزود: در این نمایشگاه ضمن توزیع اقلام تبلیغاتی و کتابچه فرصت های سرمایه گذاری، از فرصت گفتگو و اطلاع رسانی رودر رو با سرمایه گذاران نهایت بهره را خواهیم برد.
    معرفـی جدیدتریـن فرصت‌های سـرمایه گـذاری در پروژه هـای کلان ملـی بـویـژه طرح‌هـای قابـل سـرمایه‌گذاری در حـوزه‌هـای گردشـگری، زیرساخت و انرژی، شناخت رقیبان و آشنایی با خدمات، محصولات و برنامه‌های آنان، معرفـی جدیدتریـن طرح‌هـا و پروژه‌های سـرمایه‌گذاری بخـش خصوصی و جذب سـرمایه‌گـذاران جدید، آشنایی با مقررات جدید و چارچوب‌های قانونی پس از تحریم‌ها از اهداف برپایی نمایشگاه کیش است .

    ارایه جدیـد‌تریـن مـدل‌هـا و الگـو‌هـای تامیـن مالـی برای پـروژه‌هـای سـرمایه‌گـذاری، تبـادل اطلاعات فنـی و تجـاری بیـن سـرمایه‌گـذاران، مجریـان طرح‌های سـرمایه گذاری و سرمایه‌پذیران، شناسـاندن فضـای حاکـم بـر کشـور بـه سـرمایه گـذاران خارجـی و توصیـف موقعیـت اقتصـادی، سیاسـی، اجتماعی و فرهنگـی کشـور، تبـادل اطلاعات و ارتقـای هماهنگی و همکاری بین شخصیت‌های حقیقی و حقوقی مرتبط با سرمایه‌گذاری، به‌روزرسانی دانش فنی و آشنایی با دستاوردهای نوین و پیشرفته در حوز‌ه‌های مرتبط با نمایشگاه، سایر اهداف برگزاری نمایشگاه کیش اینوکس 2016 است.

    این نمایشگاه در مساحت افزون بر 20 هزار مترمربع که 11 هزار مترمربع آن فضای مفید نمایشگاهی است، از امروز تا پنجشنبه 13 آبان ماه همه روزه از ساعت 17 تا 22 پذیرای علاقه مندان است.
    بیش از 200 سازمان و شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور دارند.
    استان خراسان شمالی با هزار و 200 اثر تاریخی و همچنین مناطق طبیعی زیبا یکی از استان های هدف گردشگری است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی