مدیران خودروعصر اعتبار

جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز درقدس

عصر ساختمان:فرماندار شهرستان قدس گفت: با اشاره به این موضوع که برنامه های ویژه ای در شهرستان در خصوص جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجار در برنامه های شهرستان داریم

جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز درقدس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از قدس خبر -حسین کاغذلو بیان کرد: یکی از مهمترین مواردی که مجموعه فرمانداری شهرستان قدس و تمامی نهاد ها و دستگاه های  اجرایی و خدماتی شهرستان قدس با جدیت تمام پیگیر آن هستند ارائه هر چه بیشتر خدمات مطلوب و مسئولانه به شهروندان شهر قدسی است و پیگیرانه به دنبال این هستیم تا نیاز های شهرستان را تا حد امکان فراهم کنیم که شهروندان با مشکلی روبر نشوند .

    وی در ادامه عنوان کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که در دستور کار مجموعه مدیریت شهری و همچنین بخشداری و دیگر دستگاه های مرتبط قرار گرفته است بهبود وضعیت هر چه بیشتر  بستر و حریم  رودخانه شاد چای و مسیر ان است که این مهم به دلیل بروز حوادث و اتفاقاتی که در طول سالیان اخیر در برخی از مناطق استان تهران رخ داد مانند  جاری شدن سیلاب ، برایمان  بسیار حائز اهمیت بوده و هست .

    فرماندار قدس گفت: البته موضوعی که بسیار در این خصوص مهم است رسیدگی و   توجه  به تصرفاتی است که در حاشیه رودخانه در سال های گذشته انجام شده، و در این خصوص نیز اقداماتی را در دستور کار انجام اده ایم و این بدین خاطر است که ایجاب می کرد برای پیشگیری از هر گونه حادثه ناگوار و غیر قابل پیش بینی، طرح ساماندهی این رودخانه مدنظر قرار گیرد .

    کاغذلو با اشاره به این موضوع که برنامه های ویژه ای در شهرستان در خصوص جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجار در برنامه های شهرستان داریم عنوان کرد : یکی از دغدغه های جدی ما در این منطقه، معطوف به ساخت و سازهای غیرقانونی می شود که با تلاش شبانه روزی، به توفیقات برجسته ای در این حوزه نائل شده ایم و کاهش این مورد و به صفر رساندن ان یکی از دغدغه های اصلی هر مجموعه مدیریتی شهری است .

    وی افزود: موضوع دیگری که لازم است آن را عنوان کنم این است که  قاطعانه و با صراحت اعلام می کنیم که ساخت و ساز غیرمجاز، یک تهدید جدی برای شهرستان قدس محسوب می شود ودر مقابل چنین تخلفاتی، بدون مسامحه و با قاطعیت برخورد خواهد شد تا هیچ شخصی نتواند در این خصوص شهرستان را با چالش در این مورد روبرو کند .

    فرماندار شهرستان قدس در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: مورد دیگری که بسیار حائز اهمیت است جلوگیری از ساخت و سازها در حوزه های مختلف علل خصوص شهرک صنعتی این شهرستان است که به دلیل اهمیت بالای آن  در  دستور کارهای اصلی ما در این عرصه بوده و هست که در این مسیر  سعی و تلاش جهادی بسیاری موجب شد با اجرای صحیح و اصولی قانون، ساماندهی قابل توجهی در این حوزه   صورت بگیرد که بسیار ارزنده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار