مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر بازرگانی گروه صنعتی پارسا در گفت و گو با عصر ساختمان

پایین آمدن قدرت خرید مردم یکی از اصلی ترین عوامل رکود بازار به شمار می آید

عصر ساختمان : سرکار خانم جمشیدی استقبال بازدید کنند گان از اولین نمایشگاه تخصصی سرویس های بهداشتی، شیرآلات ساختمان و تجهیزات مدرن آشپز خانه را بسیار خوب دانست.

پایین آمدن قدرت خرید مردم یکی از اصلی ترین عوامل رکود بازار به شمار می آید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» در گفتگو با مدیر بازرگانی گروه صنعتی پارسا سرکار خانم جمشیدی استقبال بازدید کنند گان از اولین نمایشگاه تخصصی سرویس های بهداشتی، شیرآلات ساختمان و تجهیزات مدرن آشپز خانه را بسیار خوب دانست و افزود: با توجه به این که روز اول نمایشگاه است استقبال مردم را بسیار خوب می‌بینم و یقین دارم در روزهای بعد شاهد حضور بیشتری از مردم در این نمایشگاه باشیم.
    وی برگزار کننده نمایشگاه را بسیار با تجربه توصیف کرد ولی با توجه به همزمانی نمایشگاه بورس، بانک و بیمه با این نمایشگاه انتظار بیشتری نسبت به تبلیغات محیطی در سطح شهر اصفهان داشتیم.
    مدیر بازرگانی شرکت پارسا هدف حضور در نمایشگاه را حضور در بین همکاران و به نمایش گذاشتن محصولات شرکت از جمله کاشی بین الملل و کاشی ساناز که امسال با این دو محصول با کیفیت توانستیم جایگاه خوبی در بین مشتریان کاشی و سرامیک پیدا کنیم عنوان کرد.
    شرکت پارسا با نمایندگانی که در کشور عراق دارد توانسته صادرات خوبی به این کشور داشته باشد وبا محصولات به روز دیگری که در اختیار داریم پتانسیل حضور در سایر کشور ها از جمله کشورهای پیشرفته را داریم و امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم یکی از صادر کنندگان نمونه کشور باشیم.
    وی وضعیت کنونی بازار کاشی و سرامیک را ضعیف تر ازسابق برشمرد و با بیان این مطلب بیان کرد: پایین آمدن قدرت خرید مردم یکی از اصلی ترین عوامل رکود بازار به شمار می آید و مردم به دلیل کمبود نقدینگی به سراغ اجناس ارزان قیمت با کیفیت مطلوب می‌روند. شرکت ما هم در همین راستا سعی داشته تا به این امر دست یابد و نیاز مشتریان را رفع کند.
    صنعت کاشی و سرامیک ایران عمومآ از طرح کاشی های کشوراسپانیا که مهد این صنعت به شمار می‌رود الگو برداری می‌کنند. این در حالی است که در کشور خودمان مهندسان طراح جوان و خوش ذوقی داریم که با کمی حمایت می‌توانند طرح هایی بسیار زیباتری از طرح های الگوبرداری شده اسپانیایی خلق کنند.
    جمشیدی با اشاره به مطلب فوق تشریح کرد:این حمایت باید از صاحبان کارخانجات آغاز شود و به جوانان اجازه بروز خلاقیت و نوآوری در تولید طرح های جدید را بدهند تا بتوانیم با کاشی و سرامیک طرح اصیل ایرانی وارد بازار بین المللی بشویم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار