مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل عمران پرند خبر داد:

فراخوان تحویل مسکن مهر کیسون

عصر ساختمان:مدیرعامل شرکت عمران پرند از فراخوان تحویل واحدهای مسکن مهر کیسون این شهر خبر داد و گفت:‌ دستگاه های خدمات رسان پای کار آمده اند و شرکت آب و فاضلاب کنتور آب واحدها را داده است.

فراخوان تحویل مسکن مهر کیسون
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، سیدعلی‌اکبر طاهری: 16 هزار و 80 واحد مسکن مهر کیسون در شهر پرند در حال ساخت است که از این تعداد تاکنون 1200 واحد تحویل شده است.

    وی با اشاره به این‌که هم‌اکنون برای واگذاری 480 واحد فراخوان داده‌ایمٰ که متقاضیان برای تحویل آن باید اقدام کنند بیان کرد:‌ بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال جاری 5000 واحد مسکن مهر کیسون از سوی سازندگان به شرکت عمران پرند تحویل می شود.

    وی با تاکید بر این‌که ابنیه این واحدها کامل است تصریح کرد: دستگاه های خدمات رسان پای کار آمده اند و شرکت آب و فاضلاب کنتور آب واحدها را داده است.

    وی در ادامه با اشاره به این‌که برای کنتورهای برق هم تفاهم کرده‌ایم گفت‌: چون آمپر کنتورها از 25 به 32 تبدیل شده است مابه التفاوت آنرا پرداخت کرده‌ایم.

    مدیرعامل شرکت عمران پرند تاکید کرد:‌ برق منطقه ای تهران به مرور در حال تامین کنتورهاست و نصب کنتورها به مرور در حال انجام است.

    طاهری چندی پیش با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در خصوص واحدهای مسکن مهر کیسون، به تسنیم گفته بود: در راستای حل مشکلات این پروژه‌ها جلساتی با مدیران بانک مسکن برگزار شد که بر اساس آن تسهیلات این واحدها مطابق با پیشرفت فیزیکی آزاد شده و در حال پرداخت است.

    وی با بی پایه و اساس خواندن برخی شایعات درباره رها کردن پروژه‌های مسکن مهر از سوی کیسون، گفت: این‌گونه نیست، افراد سودجو و دلالان به این شایعات دامن می‌زنند. بنده بارها اعلام کرده‌ام و از تریبون تسنیم هم می‌گویم که مردم گول این بنگاه‌هایی‌های دلال را نخورند.

    طاهری با تاکید بر این‌که کسیون شرکتی نیست که امروز یا دیروز ایجاد شده باشد، افزود: این شرکت در کشور  پروژه‌های کلان‌تر از مسکن مهر دارد و این‌گونه نیست که فرار کرده باشد. تصور برخی این است که کیسون یک شرکت خارجی است (به دلیل اسمش) ولی این شرکت 100 درصد داخلی است.

    وی یادآور شد: کیسون هم توانمند است و هم این‌که مسئولان آن پای کار آمده‌اند و ماهانه دو جلسه با آنها در رابطه با مسکن مهر برگزار می‌کنیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو