مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس اتحادیه اتصالات ساختمان کرمانشاه:

عدم حمایت دولت بازار صنعت ساختمان کرمانشاه را به رکود رساند

کاهش ۹۸ درصدی تقاضا

عصر ساختمان:رئیس اتحادیه اتصالات ساختمان کرمانشاه با بیان اینکه بازار این صنف با کاهش ۹۸ درصدی تقاضا روبه‌رو است، گفت: عدم حمایت دولت و مالیات‌های کلان بازار صنعت ساختمان کرمانشاه را به رکود رساند.

عدم حمایت دولت بازار صنعت ساختمان کرمانشاه را به رکود رساند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، فتاح رسولی، اظهار داشت: بیشترین رکود در مقایسه با سال‌های گذشته مربوط به امسال بوده به طوری که این رکود سبب کاهش تولید واحدهای مربوطه و ابطال تعدادی از پروانه‌های فعالیت این صنف شده است.

    رئیس اتحادیه اتصالات ساختمان کرمانشاه با بیان اینکه انتظارات مردم نسبت به کاهش قیمت کالاها در آینده یکی از دلایل کاهش تقاضای کنونی محسوب می‌شود، عنوان کرد: برای رسیدن به رونق مجدد و دستیابی به بازار فروش گذشته مسیری طولانی در پیش است.

    رسولی عدم حمایت دولت را از دیگر دلایل رکود در صنف اتصالات ساختمان اعلام و افزود: با افزایش توان مالی دو شرکت خودروسازی به کمک پرداخت وام خرید خودرو، متقاضیان این وام با بار مالی زیادی مواجه شده‌اند که این موضوع قدرت خرید مردم را در دیگر بخش‌ها به شدت کاهش داده است.

    وی تعداد مجوزهای صادر شده در صنف اتصالات ساختمان را 900 پروانه اعلام و اظهار کرد: با رکود در بازار این صنف که به دنبال انتظارات مردم، عدم حمایت دولت و مالیات‌های کلان رخ داده، هر سال نسبت به سال قبل آمار ابطال مجوزهای فعالیت را هشت تا 10 برابری افزایش داده است.

    رسولی کاشی و سرامیک، عایق‌های رطوبتی، سنگ تراش‌ها، گچ و سیمان را از جمله محصولات عرضه شده در صنف اتصالات ساختمان بیان و خاطرنشان کرد: به دلیل رکود حاکم بر این بازار و کاهش ساخت و سازها هم اکنون بازار اتصالات ساختمان با 98 درصد کاهش در تقاضا مواجه است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار