مدیران خودروعصر اعتبار

تسهیلات ارزان قیمت برای بازسازی واحدهای مسکونی روستایی قزوین پرداخت می شود

عصر ساختمان:استاندار قزوین گفت: در دیدار با رئیس سازمان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای بازسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان موافقت شد.

تسهیلات ارزان قیمت برای بازسازی واحدهای مسکونی روستایی قزوین پرداخت می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، فریدون همتی در تشریح دیدار خود با این مقام مسئول در کشور گفت:گردباد و طوفان، فروردین ماه سال جاری در بخش هایی از استان بویژه شهرستان تاکستان منجر به خساراتی در حوزه های مختلف از جمله تاسیسات زیر بنایی شامل برق،آب و گاز و همچنین تاسیسات شهری شد.
    وی با بیان اینکه براثر این حادثه غیرمترقبه خساراتی نیز به روستاها وارد شد،تصریح کرد: بخشی از منازل مسکونی و ماشین آلات بر اثر این طوفان دچار ضرر و زیان شدند که در مجموع یک هزار واحد در سطح شهر و روستاهای استان بین 20 تا 70 درصد خساراتی وارد شد.
    استاندار قزوین ادامه داد: در اثر حادثه یاد شده بر اساس بررسی و ارزیابی دستگاه های مختلف بیش از 70 میلیارد تومان به تاسیسات و زیرساخت های شهری و روستایی خسارت وارد شد که این موضوع به وزارت کشور،سازمان مدیریت بحران و در نهایت به هیات دولت منعکس شد.
    نماینده عالی دولت در استان قزوین گفت: وقوع سیل در منطقه الموت که خسارت هایی را به بخش کشاورزی، زیرساخت ها و تاسیسات وارد کرد و همچنین منجر به فوت دو نفر از هم استانی ها گشت نیز در این دیدار مطرح شد.
    استاندار قزوین همچنین توضیح داد: با توجه به اینکه متولی بازسازی شهرهای کوچک و روستاها،بنیاد مسکن می باشد این دیدار به منظورتسریع در پیگیری و عملیات اجرایی طرح های مرتبط به این حوزه بود.
    وی خاطرنشان کرد:مساعدت و حمایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرای طرح هادی در روستاهای پرجمعیت از دیگر موضوعاتی بود که در دیدار با مهندس تابش مطرح شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی