مدیران خودروعصر اعتبار

تکمیل خدمات زیربنایی مسکن مهر در شرایط بد مالی

همه پروژه‌های مسکن مهر فعال است

عصر ساختمان- وزیر راه و شهرسازی با ابراز خرسندی از روند تکمیل مسکن مهر گفت: خود را هم‌راستای خریداران مسکن مهر می‌دانم و در حال اجرای زیرساخت‌ها در مسکن مهر پردیس هستیم و معتقدم نباید خریداران را جریمه کرد.

همه پروژه‌های مسکن مهر فعال است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از اقتصاد آنلاین، عباس آخوندی روز دوشنبه در حاشیه دوازدهمین همایش سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت مسکن مهر پردیس با ابراز خوشنودی از وضعیت پیشرفت پروژه‌های مسکن مهر گفت: مهندس مهر‌آبادی قائم مقام بنده در این حوزه هر هفته پایان کار مسکن مهر را در تعدادی از شهرها اعلام می‌کند و در اغلب شهرها پیشرفت مناسبی داریم و فقط مشکلاتی در مسکن مهر پردیس وجود دارد.
    وی ادامه داد: مشکل پردیس به دلیل آن است که عمده کار آن از اواخر سال 91 و اوایل سال 92 آغاز شد که با بیشترین موقعیت تورمی اقتصاد ایران به عنوان آخرین پروژه‌ای که شروع می‌شد روبرو بوده است.
    وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در این شرایط و در بدترین موقعیت اقتصادی، آنجا دیوارهای حائل 17 متری برای ایجاد معابر ساختیم، حتی تونل‌ها برای دسترسی به سایت‌ها از محل اعتبارات خودمان اجرا شد.
    آخوندی با اعلام اینکه شرایط بدی بود و کسانی که تصمیم گیرنده بودند، تصمیمات اشتباهی گرفتند و ما وارث تصمیمات اشتباه آنها هستیم؛ تصریح کرد: من هم همواره اعلام کرده‌ام که باید این تصمیم اشتباه را تحمل کنیم و معتقدم نباید خریداران را جریمه کرد.
    وزیر با اعلام اینکه همواره خودم را هم راستای خریداران مسکن مهر قرار می‌دهم گفت: باید پذیرفت موضوع بسیار پیچیده‌ای است، عده‌ای تصمیم گرفته و  از مردم پول گرفته‌اند، بدون آنکه زیرساخت‌های آب، برق و حتی معابر دسترسی ایجاد کنند، حتی در بخشنامه‌ای از پول مردم راه ایجاد کرده‌اند.
    آخوندی ادامه داد: تمام کاری که در این مدت انجام داده‌ایم این بوده است که توانسته‌ایم با فشار به منابع داخلی خود احداث راه دسترسی و تونل‌ها را باز کنیم و توانسته‌ام دیوارهای حائل را اجرا و خدمات زیربنائی را ایجاد کنیم.
    آخوندی بیان کرد: خدمات زیربنایی در پردیس ایجاد کرده‌ایم. ضمن اینکه همه پروژه‌ها فعال است، اما به هر حال قدری عقب‌ماندگی‌هایی دارد و در حقیقت ما میراث‌دار بی‌برنامگی هستیم و همه باید این وضعیت را تحمل کنند و اما قرار نیست بار این شلختگی فقط بر دوش وزارت راه و شهرسازی باشد.
    وی افزود: باید به جای نیش و کنایه، همه کمک کنیم تا این بار بر زمین مانده برداشته شود و  این پروژه به سرانجام برسد و موانع برداشته شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو