مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس پلیس آگاهی آذبایجان غربی:

عاملان اعطای وام با مدارک جعلی در ارومیه دستگیر شدند

عصر ساختمان- رئیس پلیس آگاهی آذبایجان غربی ازشناسایی و دستگیری عاملان اعطای وام با مدارک جعلی یکی از شعب بانک های مرکز استان خبرداد.

عاملان اعطای وام با مدارک جعلی در ارومیه دستگیر شدند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، سرهنگ سامان غنی زاده در جمع خبرنگاران گفت:97 فقره وام با مدارک جعلی با ارزش 24 میلیارد ریال اعطا شده بود که پس از تلاش‌های ماموران حراست و نیروی انتظامی پنج نفر از شرکا و معاونان بانک شناسایی و  دستگیر شدند.

    وی با بیان اینکه در هفت ماهه نخست سال جاری 2616 نفر سارق در استان دستگیرشده است، افزود: از این تعداد سارق دستگیر شده 1936 نفر دارای سابقه اعتیاد بوده و 1753 نفر از سارقان دستگیر شده دارای سابقه تکرار جرم داشتند.

    سرهنگ غنی زاده بابیان اینکه 863 نفر از سارقان دستگیر شده در هفت ماهه نخست سال جاری،سارقان آماتور و باراولی بودند، گفت: بیشترین گروه سنی که بزرگ‌ترین جامعه هدف مجرمین سابقه دار سارق بین گروه سنی 20تا 30سال را تشکیل می‌دهد.

    وی با یان اینکه در هفت ماهه نخست سال جاری 47 باند سرقت متلاشی شده است، تصریح کرد: 143 نفر سارق دستگیر و تعداد  594 انواع سرقت کشف و ضبط شده است.

    رئیس پلیس آگاهی آذبایجان غربی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی در هفت ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش 11 درصدی در حوزه سرقت دارد افزود: این در حالی است که میانگین کشوری کاهش چهار درصدی را به خود اختصاص داده است.

    وی در ادامه خاطر نشان کرد: 67 واحد صنفی که مبادرت به خرید و فروش اموال مسرقه داشتند پلمب شده است.

    رئیس پلیس آگاهی آذربایجان غربی گفت: با وجود اینکه میانگین کشوری در حوزه کشف سرقت 74 درصد است، 79 درصد سرقت‌های عادی و 86 درصدی سرقت‌های به عنف در آذربایجان غربی منجر به کشف شده است که این نشان از پیشرو بودن استان در حوزه پیشگیری وقوع جرم و توانمند سازی کشف سرقت است.

    سرهنگ غنی زاده افزود: هفت ماهه نخست سال جاری آذربایجان غربی رتبه 18 کشوری از حیث الودگی به سرقت را دارد و جزء استان‌های امن در حوزه سرقت به شمار می‌رود.

    وی در حوزه قاچاق کالا و ارز افزود: در هفت ماهه نخست سال جاری 1892 فقره عملیات منجر به کشف انواع کالاهای قاچاق در استان انجام شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد 41 درصدی عملیاتی پلیس در بحث قاچاق کالا و ارز هستیم.

    رئیس پلیس آگاهی آذبایجان غربی افزود 1414نفر قاچاقچی طی عملیات های مکرر دستگیر و در این حوزه نیز شاهد رشد 39 درصدی بودیم.

    وی با بیان اینکه سال گذشته 674 دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در آذربایجان غربی توقیف شده است گفت: در هفت ماهه نخست سال جاری 760دستگاه خودرو مورد استفاده در قاچاق توقیف  شده است.

    سرهنگ غنی زاده با بیان اینکه سال گذشته 46 پرونده با ارزش ریالی بالای یک میلیارد ریال کشف شده بود افزود: در هفت ماهه نخست سال جاری 51 فقره پرونده با ارزش ریالی بالای یک میلیارد ریال کشف شده که در این حوزه رشد 11 درصدی را شاهد هستیم.

    رئیس پلیس آگاهی آذبایجان غربی با بیان اینکه تعیین ارزش ریالی کالاهای مکشوفه  مهمترین بخش مبارزه با قاچاق کالا و ارز است گفت:  در 7 ماهه نخست سال جاری 236 میلیارد ریال ارزش ریالی کالاهای مکشوفه است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 48 درصدی دارد.

    وی به مسئله زمین خواری و پرونده های مکشوفه اشاره کرد و افزود: در هفت ماهه نخست سال جاری 90 فقره پرونده زمین خواری در اذربایجان غربی کشف شده که از این تعداد 33 فقره مربوط به مرکز استان و 57 پرونده متعلق به شهرستان‌ها بوده است.

    رئیس پلیس آگاهی آذبایجان غربی با بیان اینکه 94 هکتار از اراضی ملی و دولتی به ارزش ریالی 600 میلیارد ریال از تجاوزگران خلع ید شده است، افزود: در این راستا 90 نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو