مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل بهزیستی کرمان خبر داد:

راه‌اندازی خانه‌های کوچک برای افراد بی‌سرپرست در کرمان

عصر ساختمان- مدیرکل بهزیستی استان کرمان از راه‌اندازی خانه‌های کوچک معلولان و افراد بی‌سرپرست در استان کرمان در قالب تفاهمنامه ایران و آلمان خبرداد و گفت: این طرح در تفاهم‌نامه در استان کرمان به عنوان پایلوت اجرایی می‌شود.

راه‌اندازی خانه‌های کوچک برای افراد بی‌سرپرست در کرمان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، نشست بررسی زمینه‌های همکاری تفاهم‌نامه ایران و آلمان در نشست تخصصی دبیران مناطق ششگانه سازمان بهزیستی کشور پیش از ظهر امروز در کرمان برگزار شد.

    عباس صادق‌زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان در این نشست با بیان اینکه سازمان بهزیستی مأموریت‌های متعددی برای رفاه و سلامت اجتماعی بر عهده دارد، اظهار داشت: سازمان بهزیستی تعاملات بین‌‌المللی خود را برای دریافت تجارب با سازمان‌‌های همسو و هم‌ماموریت در سراسر دنیا در راستای اجرای بهتر مأموریت‌های خود انجام می‌دهد.

    وی ادامه داد: طی دو سال گذشته اداره کل بهزیستی کرمان با بسیاری از سازمان‌های بین‌المللی که ماموریت‌هایی مانند سازمان بهزیستی در ایران را دارند برنامه‌ها و تعاملات خوبی داشته است.

    صادق‌زاده گفت: یکی از این سازمان‌ها در برلین آلمان در زمینه توانمندسازی معلولان ماموریت‌ها و موفقیت‌های خوبی داشته و تفاهم‌نامه‌ای نیز در این زمینه تنظیم شده که تاکنون حدود 20 نفر از کارشناسان بهزیستی کشور برای دریافت این اطلاعات در آلمان حضور پیدا کرده‌اند.

    وی بیان داشت: دبیران مناطق شش‌گانه بهزیستی کشور در صدد هستند تا  پروژه‌‌هایی را با این سازمان‌ها در استان‌های کشور و به شکل پایلوت آغاز کنند و استان کرمان ظرفیت اجرای برگزاری بسیاری از برنامه‌های سازمان بهزیستی را دارد.

    صادق‌زاده عنوان کرد: نشست‌های منطقه‌ای و استفاده از ظرفیت‌های علمی در امور بین‌الملل کمک بسیار خوبی در راستای توانمند‌سازی جمعیت هدف سازمان بهزیستی دارد.

    وی تصریح کرد: ظرفیت‌های علمی و بی‌نظیری در حوزه اهداف سازمان بهزیستی از سوی خیران در کشور وجود دارد.

    صادق‌زاده با بیان اینکه آنچه در این تفاهم‌نامه عملیاتی شده در زمینه خودیاری  معلولان است، ادامه داد: اما به زودی دامنه این تفاهم به سایر گروه‌های هدف تسری می‌یابد.

    وی افزود: موضوع خانه‌های کوچک معلولان و افراد بی‌سرپرست یکی از مسائلی است که در این تفاهم‌نامه طراحی شده و بر اجرایی شدن آن تأکید داریم.

    صادق‌زاده بیان داشت: این خانه‌ها تلفیق و ترکیبی از معلولان و افراد بی‌سرپرست و نیازمند است که در استان کرمان به عنوان پایلوت اجرایی می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو