مدیران خودروعصر اعتبار

سومین اقامتگاه بوم‌گردی "زردویی" در دست راه‌اندازی است

عصر ساختمان- مدیر مجموعه گردشگری آتورگه و دبیر اتاق فکر روستای تاریخی و گردشگری زردویی استان کرمانشاه گفت: سومین اقامتگاه بوم گردی این روستا در دست راه اندازی است.

سومین اقامتگاه بوم‌گردی "زردویی" در دست راه‌اندازی است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، فریبرز عزیزی در این باره اظهارکرد: تاکنون دو اقامتگاه بوم گردی مطابق با استانداردها و تعریف های صورت گرفته در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در روستای زردویی راه اندازی کرده ایم و سومین اقامتگاه نیز در دست راه اندازی است.

    وی تاکید کرد: راه اندازی این دو اقامتگاه و همچنین در دست راه اندازی بودن اقامتگاه سوم روستای زردویی تنها با همت و تلاش اهالی روستا صورت گرفته است.

    عزیزی تاکید کرد: دولت تاکنون حتی یک ریال تسهیلات برای راه اندازی این اقامتگاه ها به روستای زردویی نداده و این درحالی است که در سطح رسانه ها مدام تبلیغ می شود که برای راه اندازی اقامتگاه های بوم گردی تسهیلات ویژه می دهند.

    مدیر مجموعه گردشگری آتورگه و دبیر اتاق فکر روستای زردویی اظهارکرد: خوشبختانه گردشگری در روستای زردویی طی سالهای اخیر وضعیت بسیار خوبی پیدا کرده، اما دولت هیچ کمکی در این راستا به زردویی نکرده و هر اتفاقی که صورت گرفته حاصل اراده، تلاش و همت جمعی اهالی روستا بوده است.

    این فعال گردشگری خاطرنشان کرد: تنها تسهیلاتی که دولت تاکنون به روستای زردویی داده جهت راه اندازی مرغداری و نانوایی بوده که چندان ارتباطی با صنعت گردشگری ندارد.

    عزیزی گفت: روستای زردویی امسال در ایام نوروز با دست خالی و بدون کمک دولت توانست پذیرای 12 هزار گردشگر باشد که در نوع خود یک رکورد کم نظیر محسوب می شود.

    وی افزود: اگرچه صندوق کارآفرینی و امید قول های مساعدی برای پرداخت تسهیلات به ما داده، اما واقعیت آن است که چون دیگر ادارات مربوطه مجوز لازم را به ما نمی دهند، این صندوق نیز بدون داشتن مجوزهای مربوطه هیچ تسهیلاتی پرداخت نمی کند.

    مدیر مجموعه گردشگری آتورگه و دبیر اتاق فکر روستای تاریخی و گردشگری زردویی گفت: زردویی برای تکمیل و توسعه زیرساخت های گردشگری اش نیازمند حمایت دولت است و اگر این حمایت ها و پرداخت تسهیلات صورت گیرد، قطعا شاهد توسعه صنعت گردشگری نه تنها در این روستا، بلکه در سطح منطقه اورامانات خواهیم بود.

    عزیزی اظهارامیدواری کرد: مسئولین استان کرمانشاه با توجه به نگاه کلان دولت به توسعه گردشگری، شرایط خاص روستاهایی همچون زردویی را درک کرده و در راستای توسعه گردشگری آن گام بردارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار