مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس اداره راه و شهرسازی اسدآباد:

اسدآباد ۱۱۵ هکتار بافت فرسوده دارد

عصر ساختمان:رئیس اداره راه و شهرسازی اسدآباد گفت: در این شهرستان ۱۱۵ هکتار بافت فرسوده وجود دارد.

اسدآباد ۱۱۵ هکتار بافت فرسوده دارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از فارس، ساسان رستمی اظهار کرد: امسال در اسدآباد چهار راهداری با 60 راهدار و 31 دستگاه ماشین‌آلات سنگین از تاریخ یکم آذرماه تا 15 فروردین‌ماه سال آینده در حوزه استحفاظی اسدآباد خدمات ارائه می‌کنند.

    وی یادآور شد: بیش از 10 هزار تن ماسه، شن و نمک برای بازگشایی محورهای این شهرستان توسط اداره راه و شهرسازی اسدآباد ذخیره شده است.

    رئیس اداره راه و شهرسازی اسدآباد با اشاره به اجرای پروژه کنارگذر اسدآباد به طول 14.5 کیلومتر خاطرنشان کرد: این کنارگذر در دو فاز در حال اجرا است که فاز نخست آن با 8 میلیارد و 600 میلیون تومان از سال 89 شروع به کار کرده و تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

    وی ادامه داد: فاز دوم این کنارگذر ساخت تقاطع و پل‌ها بوده که با اعتبار 21 میلیارد و 800 میلیون تومان تقریباً 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

    رستمی افزود: امسال در سفر ریاست جمهوری به استان 18 میلیارد تومان برای این طرح مصوب شد که چنانچه این اعتبار صددرصد تخصیص داده شود در پایان سال 95 شاهد بهره‌برداری از این پروژه خواهیم بود.

    وی به اقدامات دیگر اداره راه و شهرسازی اسدآباد اشاره کرد و افزود: 3 هزار و 215 هزار مسکن مهر در سال‌های گذشته در اسدآباد واگذار شده است.

    رئیس اداره راه و شهرسازی اسدآباد تصریح کرد: در اسدآباد 115 هکتار بافت فرسوده وجود دارد که در چند جلسه در مورد بازآفرینی با مشارکت اهالی منطقه مقرر شد نسبت به بازسازی بافت‌های فرسوده اقدام شود که برای این بازسازی وام‌‌هایی داده خواهد شد.

    رستمی به اقدامات دیگر اداره راه و شهرسازی شهرستان اسدآباد اشاره کرد و گفت: بالغ بر یک‎هزار و 500 تابلوی اخطاری انتظامی و اطلاعاتی در حوزه استحفاظی این شهرستان نصب شده و چهار هکتار زمین به دانشگاه آزاد و 12 هکتار به دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی واگذار شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار