مدیران خودروعصر اعتبار

مشارکت ۴۶ درصدی ایرانیان در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن

عصر ساختمان- معاون فنآوری مرکز آمار ایران گفت: ۴۶ درصد از هموطنان در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن سال ۹۵ شرکت کرده اند که این رقم آماری بی نظیر است.

مشارکت ۴۶ درصدی ایرانیان در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، جمال مقدم روز پنجشنبه در بازدید از ستاد سرشماری نفوس و مسکن آبادان افزود:روند اجرایی سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن در کشور به خوبی پیش رفت و مشارکت 46 درصدی هموطنان در این سرشماری کار را برای خدمتگزاران مردم در مرکز آمار ایران آسان تر کرد.
    وی با تجلیل از مشارکت کم نظیر ایرانیان در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن، گفت:مرکز آمار ایران با همکاری دیگر دستگاه ها و ایجاد بسترهای نرم افزاری مناسب، مشارکت مردم را فراهم کند و این روند سرشماری از نظر بین المللی در سطح بسیار بالایی قرار گرفت.
    مقدم با تاکید بر حفظ امنیت بالای اطلاعات کسب شده خانوارها، گفت: با وجود زیر ساخت های مناسب اینترتی اطلاعات خانوارها با امنیت کامل به دست مرکز آمار رسید و امیدواریم که بتوانیم با بهترین کیفیت این روند مطلوب را حفظ کنیم.
    معاون فنآوری مرکز آمار ایران همچنین با ابراز خرسندی از فعالیت های ستاد سرشماری نفوس و مسکن آبادان، روند پیشرفت آمارگیری در این شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد.
    عزیزالله شهبازی فرماندار ویژه آبادان نیز در این آیین با قدردانی از مشارکت مردم در طرح سرشماری اینترنتی و همچنین همراهی شهروندان در اجرای سرشماری حضوری، گفت: تشکر ویژه ای از شهروندان آبادانی در این راستا داریم و امیدوارم که این حضور پر رنگ و تاثیر گذار تا آخرین روز سرشماری ادامه داشته باشد.
    وی افزود: از منظر شهرهای پرجمعیت استان، شهرستان آبادان با بیش از 50 درصد مشارکت در سرشماری اینترنتی آمار خوبی داشته است، در همین راستا تا این لحظه حدود 20 درصد از خانوارهای شهرستان به صورت حضوری مورد آمایش جمعیتی قرار گرفتند که از لحاظ جداول زمانبندی، این ستاد را در وضعیت مطلوبی قرار داده است.
    رییس ستاد سرشماری شهرستان آبادان از وجود بسترهای مناسب نرم افزاری و سخت افزاری در این ستاد خبر داد و گفت:برای این که سرانه خانوار مناسبی به شهرستان اختصاص یابد، نیاز به کسب اطلاعات دقیق خانوار داریم، به همین دلیل تمامی تلاش ستاد سرشماری این است که هیچ خانواری از حوزه آبادان از سرشماری جا نماند تا سرشماری با کمترین خطا به سرانجام برسد..
    داود آقایی قائم مقام مدیر اجرای ستاد سرشماری استان خوزستان نیز همدلی و اتفاق نظر بین مسئولان استانی را عامل بالا رفتن کیفیت کار در سرشماری امسال دانست.
    وی با تجلیل از مشارکت مردم خوزستان در سرشماری نفوس و مسکن، گفت : شهروندانی که به انجام سرشماری اینترنتی موفق نشده اند اطلاعات سجلی خود و اعضای زیر پوشش را در دسترس قرار دهند تا هنگام مراجعه ماموران سرشماری در کمترین زمان ممکن اطلاعات خانوار آنها به ثبت برسد.
    به گزارش ایرنا سرشماری عمومی نفوس و مسکن امسال تا 25 آبان ماه به صورت حضوری ادامه دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو